Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Marokko: Huur MTB - Rif gebergte, Atlas en Anti-Atlas (huur) - Forum Wereldfietser

Marokko: Huur MTB - Rif gebergte, Atlas en Anti-Atlas (huur)

Dit jaar ga ik sinds lange tijd zonder fiets op vakantie. De vorige 6 vakanties heb ik mijn vriendin kunnen overtuigen om de vakantie rond de fiets te plannen, maar dit keer heb ik dat er niet doorheen gedrukt.

Marokko; een prachtig land om te bezoeken. Maar ook om te fietsen. Nu weet ik dat ik het niet kan laten straks in zo'n mooi gebied te zijn en niet te fietsen. Dus fietskleding gaat wel mee, nu nog een goede huurfiets vinden in één van deze gebieden, Rifgebergte, Atlas of Anti-Atlas. We hebben een huurauto, dus dat vergroot de kansen.

Heeft iemand ervaring met het huren van een MTB in deze gebieden? Ik ben op zoek naar een fiets die iets beter is dan bijgaand voorbeeld: http://www.atlas-mountainbiking.com/mtb_verhuur.html Wat er niet is, is er niet... ik heb verder geen andere huur-opties gezien die bij deze kwaliteit in de buurt komen.

Gewoon eigen fietsje meenemen. Fietst toch het lekkerst. :wink:
Ben er al vaak geweest. Heb zes jaar geleden gezocht naar verhuur en toen niets goeds gevonden. Dus of het er nu is??

Voor routetips kan je eens kijken op mijn weblog onder Marokko.

Blanche

In diverse touristische plaatsen zijn fietsen te huur.
In Ifrane en Azrou zijn zeker MTB's te huur. De stadjes zijn niet echt Marokkaans, eerder zwitsers. Maar de omgeving is er super om te mtb'en.
Ook in de grote steden zijn mtb's te huur, maar daar zou ik nooit willen fietsen. Wij konden zelfs midden in de woestijn een fiets huren. Gewoon goed vragen bij de betere hotels en touristische plaatsen.