Additionally, paste this code immediately after the opening tag: met de station op fiets vakantie - Forum Wereldfietser

met de station op fiets vakantie

Hi kwam deze tegen, ziet er wel ok uit maar wel totaal iets anders dan dat je gewend bent, ben benieuwd of iemand hier enthousiast van word:

Afbeelding

En een bijbehorend filmpje vind je hier

Bas

Kwam ook een aardige van kona tegen:

Afbeelding

grappig, had ze nog niet eerder gezien...

en hier meer info vd fiets.... http://www.xtracycle.com/
Het lijkt me erg apart fietsen, zeker als de paadjes een beetje krap worden...

eric190173 schreef:Het lijkt me erg apart fietsen, zeker als de paadjes een beetje krap worden...
Ach, een tandem is langer en de bagage zit daar slapper en hoger op, maar helpt wel mee, meestal :lol:
Leon

Wicked!
Check the clip!
Ik vraag me af hoe het klimmen gaat met zoveel bagage achterop!
Want one!! :D

Heel apart en ziet er grappig uit. Op het filmpje van achter leek het bijna een MTB met BoB, wat een iets practischer oplossing lijkt voor wat ze willen verkopen.
Ook zullen het wel vrij zware fietsen worden (om het lange frame sterk en stijf genoeg te krijgen)

Trouwens, nu snap ik ook waarom er in USA achteruitkijk camera's voor fietsen worden ontwikkeld ;)

Hoi!

Hehehe, gave reisfiets. Lijkt me lekker stabiel met de bagage zover naar achteren :roll:
Maar de fiets ziet er wel leuk en relaxed uit natuurlijk en er passen 4 ortliebs achterop zo te zien. Kan je dus samen met lowriders aardig wat meeslepen (hang er nog een bob achter en je hebt helemaal overkill).
Ik vraag me echter af of je met dat grappige maar logge ding ook nog kunt klimmen :-)

Fiets de wereld,
Whisky

lol.. waarom denk je dat ze in dat filmpje downhill gingen whisky ;) .. en dan nog geeneens over hobbelig terrein. En in het mulle zand zag je al wel dat zelf lopen met de fiets aan de hand tot hijgende berijders leidt ;)