Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:En zo is het ... gewoon doen dus ....Het gebruik van condooms is ook niet verplicht maar wel veiliger
'Zijn condooms verplicht in Duitsland?
Ik ben van plan om daar te gaan 'rijden' en ga ze niet gebruiken als het niet verplicht is!
Wat een discussie!
Als je je eigen veiligheid wil verhogen dan gebruik je (uit eigen gezond verstand) een helm/condoom/gordel toch?'
Toen wel ja. Gewoon van bij het gastgezin naar de school was amper 3 km.Blanche schreef:Dus als de politie het zegt dan zet je hem op ???
Ja zeg, ik ga zelf niet zweten onder zo'n ding als er in de verste verte geen voiture te bekennen is. Dat doe ik in Nederland ook niet.Bob&Marguérite schreef:Oja, dus daar kun je niet met je knar tegen de vlakte gaan!!!niet of nauwelijks verkeer is of als je op een autoloos fietspad rondtoert, is er geen noodzaak voor een fietshelm.
audrey schreef:Ik heb in 2001/2002 7 maanden door Australie gefietst. Ik kan je vertellen: Een helm is verplicht en de politie controleerd daarop. In de steden moet je hem zeker dragen want er rijdt volop politie. Er is een kans dat je een boete krijgt, wanneer je geen helm draagt. Ik spreek uit ervaring .
Meestal lukt het wel om jezelf met een mooi verhaal te verontschuldigen en blijft het bij een waarschuwing maar niet altijd dus.
In de Outback of de heel rustige (gravel) wegen, droeg ik niet altijd mijn helm en ben daar ook nooit aangehouden. Je zag daar ook weinig/geen politie