Additionally, paste this code immediately after the opening tag: kortingsbon - Forum Wereldfietser

kortingsbon

Ik wist niet goed waar ik deze vraag moet zetten, vandaar dat ik maar in "overige" uitkom.

In het laatste WF krantje staat een kortingsbon voor de fiets en wandelbeurs volgend weekend. Daar willen we heen, maar ik vind het zonde om daarvoor mijn tijdschrift stuk te knippen.

Weet iemand of een kopie hiervan ook geldig is? Of is er een andere manier om van een korting gebruik te maken?

Ik zou het niet weten Hans, maar ik zou gewoon je gehele tijdschrift meenemen. Dan laat je zien dat je de bon hebt bij de ingang. En op voorhand natuurlijk wel een kopie maken, wat je eventueel erbij kunt geven.

Stuur je adres in een PB.
We hebben bonnen over. Kun je daar wel van krijgen
catemaron,

Bedankt. Ik heb je een PB gestuurd.

Oeps niet aan gedacht :P
Ik krijg nog meer verzoeken voor kortingsbonnen.
Helaas ik had er 4 waar ik er 2 van heb weggegeven. De overige twee heb ik zelf nodig.
Tip: In de voorverkoop van de ANWB kosten de kaarten ook €10,- Dat is dezezelfde prijs als met kortingbon. www.anwb.nl

Jarno schreef:Ik zou het niet weten Hans, maar ik zou gewoon je gehele tijdschrift meenemen. Dan laat je zien dat je de bon hebt bij de ingang. En op voorhand natuurlijk wel een kopie maken, wat je eventueel erbij kunt geven.
Beste Jarno,

Achter de kassa's bij de ingang van de beurs zit personeel van de RAI. Hun chef geeft de volgende instructies:
1)er worden alleen originele bonnen aangenomen;
2)de bonnen moeten echt ingenomen worden (anders klopt hun kas niet bij het tellen), dus geen tijdschrijft tonen bij de kassa's;
3)een kortingsbon per persoon;

Er zitten ook kortingsbonnen in o.a. FietsActief, Op Pad, Grasduinen, Vogelvrije Fietser en Trouw van vorige week woensdag.
Kaarten in de voorverkoop bij de ANWB kosten ook 10, - . Je kunt ook naar een ANWB-winkel bij jou in de buurt gaan.

Voor meer over de Fiets en Wandelbeurs:
www.fietsenwandelbeurs.nl

Bij de ANWB kost het entree bewijs €11,13 inplaats van de beloofde €10,-

als je bij een anwb vestiging langs gaat betaal je 10 euro. Wanneer je deze laat toesturen betaal je ook verzendkosten. Ik heb inmiddels voor 10 euro zo'n kaartje bemachtigd, dus ik ben zaterdag van de partij!

Groet, Eveline
De redactie van de Wereldfietser zou dit bonnetje als een los strookje papier tussen de pagina's moeten laten mee-nieten. Middels een perforatielijntje kan je die dan zo uitscheuren. Ik werk al 38 jaar op een drukkerij.

Ik krijg wel eens een vrijkaart via internet als PDF document. Code invoeren, downloaden en uitprinten. Klaar is Klaas. Ik snap niet dat zoiets bij een organisatie als de ANWB niet mogelijk is. Kaart wordt bij binnenkomen gescand en een tweede of vals exemplaar komt niet binnen.

Ik vind het wel indrukwekkend hoezeer het uitknippen van een bonnetje uit een verenigingsblad als een amputatie ervaren wordt. :lol:
Leon

Leon schreef:Ik vind het wel indrukwekkend hoezeer het uitknippen van een bonnetje uit een verenigingsblad als een amputatie ervaren wordt. :lol:
Leon
Ooit worden dit collectors items. En dan zit jij met een geamputeerd blad en ik lach in mijn dikke portemonnee :P