Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht fiets maatje m/v omgeving Zwolle - Forum Wereldfietser

Gezocht fiets maatje m/v omgeving Zwolle

Hallo WF’s en weekend fietsers,

Ik ben op zoek naar een maatje m/v die met mij in de weekenden wil fietsen. Zelf woon ik in Zwolle. Ik ben geen speedfietser het gaat om het genieten en het samen fietsen. Je kent het wel de wind door je haren en het landschap ervaren. Afstanden van 50 tot 80 km. Ik denk hierbij aan de Veluwe, Overijssel, Drenthe etc. Ook in de winter maar dan wel met de wind mee :lol:

Omdat mijn partner niet altijd tijd en/of zin heeft lijkt het mij leuk om dit samen met iemand anders te delen.

Ik maak ook gebruik van de trein zodat het bereik groter wordt.

Ben je geïnteresseerd of spreekt je dit aan laat mij dit dan weten.

Groet,

John

Hallo John,

Allereerst aan jouw, Agnes en alle andere Wereldfietsers de beste wensen voor 2008.
We hadden al eerder samen zullen fietsen, ( lounge-tocht door Drenthe) maar dat ging helaas niet door.
Een nieuwe gelegenheid is er het weekend van 25 t/m 27 januari a.s.
De Wintertrektocht door het Groningerland.
Ik heb als generale repetitie al een paar dagtochten in het Groningse gemaakt. Heerlijk! Dus wat let je om de trein te pakken.

Dit geldt natuurlijk voor iedereen. Kom naar het noorden en beleef de rust van het Groningse.
Ergens hoop ik natuurlijk op een pak sneeuw, maakt winterkamperen nog veel spannender.

Wie weet zien we elkaar 25 januari.

Groet

Jans

Hoi John,

We kunnen wel eens een stukje fietsen door de buurt. En daarmee hoeven we niet per sé te wachten tot het weekend van 22/23 maart. :)

Op mijn profiel staat mijn e-mail adres.

Patrick

ik woon in rdam, maar mn vakantiefiets staat 20km onder zwolle. Idd maar eens even gaan emailen over fiets afspraken :D. Tot mails

Door de week of vrijdags is voor mij een optie. De weekenden zijn toch voor m'n vrouw. 'k Ben een echte natuur- en ook stedelijke bebouwing(m.n. dorpjes, gehuchten)liefhebber. Zwolle is zo'n 80 km vanaf mijn woonplaats. Vooraf verplaatsing via de Spindler is geen bezwaar.