Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgenoot gezocht voor tocht in australie of VS - Forum Wereldfietser

Reisgenoot gezocht voor tocht in australie of VS

hoi,
ik ben nieuw hier dus zal me even voorstellen. Ik ben Nick,ben 18jaar oud/jong en woon in prov. Antwerpe (Belgie).
Ik wil al heel lang een soort van "backpack" trip maken. Nadat ik dit forum ontdekte en wat gelezen heb. Ben ik echter wel van plan het met de fiets te doen. Het gaat mij niet zo zeer om het fietsen,maar wel om al wat je onderweg ziet en meemaakt. Vooral de natuur spreekt me aan. Gebieden waar nog maar weinig mensen zijn geweest en de natuur er nog vrij ongerept bij ligt.

Het liefst zou ik ergens rondtrekken/fietsen in Australie of Amerika(national parcs dan). De rede waarom ik een reisgenoot zoek is (voor mij) voor de hand liggend. Ik ben een groentje. dus zou er graag iemand bij betrekken die wel wat ervaring heeft. Iemand met geen ervaring mag natuurlijk ook iets van zich laten horen !

Ik dacht aan een reis van een maandje of 2.

Wie wil mij vergezellen :) ?
dag Nick,

heb een paar weken geleden de wereldfietser site ontdekt en een berichtje achter gelaten; op zoek naar een fietsmaat van mijn leeftijd.. Ik ben een jongen van 18 jaar en heb voor volgend jaar na mijn eindexamens een jaartje vrij gepland. Ik wil net als jij graag een lange fietstocht gaan maken in de periode van jan. tot mei 2009 . Ik zelf dacht er aan om van midden naar noord amerika of misschien wel canada te fietsen. mijn iedee was zo'n vijf maanden maar misschien kunnen we een paar maandjes samen fietsen. lijkt me leuk een mail contact op te bouwen om van elkaars plannen te horen!

tot horens,
ciao
Kasper