Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Met de Vespa naar Santiago de Compostella! - Forum Wereldfietser

Met de Vespa naar Santiago de Compostella!

Dag allemaal,


Mijn ouders zouden volgende zomer(Juli) naar Santiago willen gaan met een Scooter(Vespa). Gezien zij hier geen ervaring mee hebben zou ik graag wat info ontvangen i.v.m. scooters. (Routes zijn geen probleem.)


Groetjes,
Klaas
Hoi Klaas,
Ik denk dat je hier op het verkeerde forum zit voor scooters. Voor veel fietsers zijn scooters die dingen die voor je staan bij de verkeerslichten en waarvan je de blauwe walm inademt tijdens het accelereren waneer je het meeste behoefte hebt aan ademhalingslucht.
Maar enfin. Je ziet zelden scooters op reis. Misschien zijn daar redenen voor. Waarom willen ze met de scooter?
Groet,
Leon

voor de bagage zou ik er zeker een kar achter hangen want waar laat je anders de bagage?

Een jaar geleden ontmoette ik op de camping van Islamabad Philip uit Zwitserland. Hij was onderweg met zijn oude Vespa scootertje richting Delhi maar vertelde mij dat dit zijn eerste maar ook absoluut zijn laatste Vespa tocht zou zijn. Hij was voornamelijk het getril en de herrie meer dan zat. Reden genoeg dus om in plaats van de Vespa de fiets te pakken wat ik Philip natuurlijk ook aanraadde. Klaas, mischien ook een goede tip voor je ouders.

Groeten,
Samuel