Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Website van fietstocht naar Berlijn - Forum Wereldfietser

Website van fietstocht naar Berlijn

Deze zomer ben ik van Doetinchem naar Berlijn gefietst in 6 dagen. Het was zwaarder dan ik had gedacht. Erg heuvelachtig en bloedheet weer (rond 15 juli). Nu wil ik van mijn ervaringen een website maken, maar waar kan ik deze uploaden? Bij mijn eigen provider heb ik al mijn tocht van Doetinchem naar Parijs geplaatst http://home.wanadoo.nl/joswelling
De provider accepteert maar 1 site.
Waar kan ik terecht? :?

voor dit soort PC-technische vragen kan ik altijd goed terecht op www.helpmij.nl

Wat dacht je ervan om knoppen te maken bovenaan of aan de linkerkant van je website, dan kun je er pagina's aanhangen zoveel je wilt. Je provider accepteert dan wel 1 site maar die kan heeeeel veel pagina's bevatten.

Mijn fietswebsite is gemaakt met vrij eenvoudige HTML, opgemaakt in dreamweaver, behalve de viewer, die heeft een vriend voor me gemaakt. Mijn knoppen zijn echte, in photoshop gesmede knoppen, maar je kunt ook aanklikbare tekst als knoppen gebruiken. Kijk eens op het internet of in een boekwinkel naar info over het maken van een website.

Ik ga trouwens over twee weken ook naar Berlijn fietsen. Heb je de R1 gevolgd?

Hoi Jos,

Je site zie er, globaal gezien, uit zoals de mijne.
www.wimleeuw.nl .
Als je wilt kunt de de source code van mij krijgen. Moet je provider wel PHP ondersteunen.
Ik heb als provider www.mijnwebserver.nl .
Niet duur, schaalbaar, ben er erg tevreden over. En ja ik ben zo'n 'snob' die zijn eigen naam in de url wil.

Groeten van Wim

bikelike schreef: Ik ga trouwens over twee weken ook naar Berlijn fietsen. Heb je de R1 gevolgd?
Nee, niet de R1. Ik heb mijn eigen route van tevoren gemaakt. Ik hou niet zo van onverharde wegen met mijn dunne bandjes...