Hoi allen,

ik ben van plan in de lente en de zomer (en mogelijks een stuk van de herfst) van 2008 een supertocht te ondernemen (minstens zes, maximum acht maanden). het plan is heel Europa rond te fietsen, en wel ongeveer volgens deze route: belgie; frankrijk; spanje; portugal; spanje; andorra; frankrijk; italië; albanië; griekenland; turkije; bulgarije; roemenië; moldavië; oekraïne; polen; rusland (enclave); litouwen; letland; estland; finland; zweden; noorwegen; schotland; ierland; wales; engeland; belgië. dit is beslist een zware boterham, maar wel mijn droom die ik ga realiseren. ik fietste eerder al in de benelux, frankrijk, duitsland en tsjechië. deze reis zal andere koek zijn, ik ben ze dan ook al enkele jaren aan het plannen.

ik ben net afgestudeerd, en verdien nu centjes tot en met februari om er dan op uit te trekken met fiets en tent. eigenlijk wil ik deze reis ook best graag alleen ondernemen, dan maak je heel veel mee. geen van mijn vrienden heeft zoveel tijd als mij of is zo gek als mij, maar indien ik via dit forum iemand zou vinden die zoveel tijd kan vrijmaken en dit plan geweldig vindt, dan wil ik best eens afspreken om te zien of het klikt tussen ons.

ikzelf ben 23 en zoek iemand die in jaren daarrond schommelt. meisje of jongen, maakt niet uit. ik fiets graag lang en hard en ik zoek dus ook iemand met een stevige conditie, iemand die er niet vies van is zich int zweet te werken, zeg maar. ik kijk uit naar de sportieve prestatie op zich, maar evenzeer naar de landschappen en de cultuur en het sociale contact in elk land!

greetzzios,

Sebastiaan uit Leuven, België