Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Buitensport in Santiago - Forum Wereldfietser

Buitensport in Santiago

Ben op dit moment in Santiago en het is hier s'nachts veel kouder dan ik had verwacht. Ben op zoek naar een plek in Santiago waar ik een goede slaapzak kan kopen. Het kan toch niet bestaan dat in een wereldstad als dit geen vatsoenlijke buitensportwinkel is te vinden (maar het is zo groot!!)

Maurits

Op de pagina vind je denk ik wel wat.

Groet,
Robbert
Vor jou nu geen oplossing meer, maar wellicht voor andere Wereldfietsers: Winkel van Tatoo Adventure Gear is goed gesorteerd in slaapzakken, rugzakken, wat kleding e.d. Goede merken en wat onbekendere.
Adres: Dr. Torres Boonen 686, wijk Providencia, Santiago (bij metro Salvador en Banquedano)

Je bedoelt toch Santiago de Chile. Neem contact op met de Chileense fietsersbond, Furiosos Ciclistas: www.furiosos.cl

In Santiago is een Vaude-dealer. informeer via: www.vaude.com
mauritsberkel schreef:Ben op dit moment in Santiago en het is hier s'nachts veel kouder dan ik had verwacht. Ben op zoek naar een plek in Santiago waar ik een goede slaapzak kan kopen. Het kan toch niet bestaan dat in een wereldstad als dit geen vatsoenlijke buitensportwinkel is te vinden (maar het is zo groot!!)

Maurits

www.doite.com. Hebben winkel in La Florida en in nog wat plekken. Dé buitensportketen in Chili.
mauritsberkel schreef:Ben op dit moment in Santiago
Das een goeie :lol:
Santiago in?:

Argentinië, Brazilië, Cape Verdië, Chili, Colombia, Costa Rica, Cuba, Dominicaanse Republiek, Ecuador, Guatemala, Jamaica, Mexico, Nicaragua,
Panama, Paraquay, Peru, Philippines, Portugal, Verenigde Staten,
Uruguay, Venezuela, en natuurlijk de Compostella in Spanje............waar was je nu Maurits :lol: :lol:
Haha dat is leuk om na een lange tijd heel toevallig je eigen vraag terug te vinden. Met een onbeantwoorde vraag.

Ik zal in Santiagio de Chili.
Het was even zoeken maar ik had wel wat gevonden.

http://www.lacumbreonline.cl/

In Puerto Mont (ook in Chili) ben ik ook lang opzoek geweest naar een buitensport winkel daar ben ik de naam van vergeten. Er zit in het overdekte winkelcentrum op de bagane grond een klein winkeltje onder/ achter de trap. Ook even zoeken maar ze hebben echt van alles. Als je er bent en je hebt wat nodig, bijvoorbeeld een ophangsetje van je ortlieb voortas, zij hebben het.

Maurits