Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fel groene ortlieb fietstassen gezocht... - Forum Wereldfietser

fel groene ortlieb fietstassen gezocht...

soms zie je wel eens afwijkende kleuren ortlieb fietstassen (andere dus dan de standaard rood/blauw/zwart/geel) . nu heb ik ooit felgroene tassen gezien die ik graag zou willen hebben. heeft er iemand enig idee waar afwijkende kleuren te krijgen zijn?

bedoel je deze?
Groet,
Robbert

De Ortlieb Classic was er ook in groen-zwart (ergens in 1998 of zo). Die waren echter snel weer in de aanbieding, dus ze zullen vast niet goed verkocht zijn...

Heb er toendertijd echter wel veel plezier mee gehad.

Ik weet dat Presto in Amsterdam nogal wat keuze in kleurtjes had. Beperkte zich wel geloof ik to de achtertassen.

Hallo,

Bedoel je soms deze?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nou, wil ik ze best doorverkopen. Ik heb ze zelf amper gebruikt en zien er nog als nieuw uit. Het in levende lijve zien van deze tassen zullen dat bevestigen. Ze zijn een collectors-item. Er zijn er maar een x aantal van gemaakt. Ik viel voor de opvallende kleur maar, wens ze toch liever in het zwart te hebben. Zwarte fiets, zwarte tassen. Dus bij deze bied ik ze dus aan in ruil voor een zelfde set tassen maar dan in de kleur zwart!

Groet,
Lonewolf

LoneWolf schreef:Zwarte fiets, zwarte tassen.
Helemaal mee eens (maar eigenlijk niet dus want dan ben ik niet meer de enige ;))

Off topic, maar ik heb voor de originaliteit dan ook een oranje frame met zwarte opbouw van onderdelen (de onderdelen die eigenlijk alu waren, kleuren vanzelf we bij :wink:), en de zwarte tassen maken het dan helemaal af.