Ik wil graag een dezer dagen met de fiets naar Italie. Hiervoor zou ik natuurlijk de route van Benjaminsen kunnen kopen. Ik heb alleen slechte ervaringen met zijn route beschrijvingen. De gids die hij heeft uitgegeven zien er prachtig uit en zijn mooi geschreven maar niet echt praktisch, voor de fietser die een beetje door wil rijden. Het probleem vind ik dat ze gedetaileerd zijn. Zo heb ik zijn route naar Parijs gerpobeerd. Iedere paar 100 meter stond ik stil om weer in de berschrijving te kijken of ik geen afslag had gemist. Een ander fietsstel dat ik had ontmoet had dit zelfde probleem.
Is het geen handiger idee om de tussenplaatsen van de route op te schrijven, en zo met een goede fietskaart via deze bestemmingen te reizen? Dan hoef je alleen nog op de plaatsnaambordjes te letten. Kan iemand misschien tips geven hierover?
Is het geen handiger idee om de tussenplaatsen van de route op te schrijven, en zo met een goede fietskaart via deze bestemmingen te reizen? Dan hoef je alleen nog op de plaatsnaambordjes te letten. Kan iemand misschien tips geven hierover?