Onlangs hebben wij gebruik gemaakt van de Sausewind Fietsbus die een transfer verzorgt van Duitsland naar Ierland. Het is echter ook mogelijk om in Nederland op te stappen in Eindhoven en Rotterdam. De bus heeft als eindbestemming Kenmare en na ruim twee weken kan je weer opstappen in Galway of Dublin. De reis met deze bus is ons uitstekend bevallen. Professioneel personeel met een zeer klantvriendelijke instelling die daar waar nodig de moeite willen nemen om te improviseren. Ook wordt er met de fietsen zeer zorgvuldig omgegaan. Deze transfer kan je boeken bij de Fietsvakantiewinkel. Meer info op www.sausewind.de
Mijn ervaringen zijn iets minder goed. In maart reeds de busreis naar Dublin geboekt bij Sausewind Reisen. En de aanbetaling gedaan. Ongeveer een week geleden kreeg ik bericht dat de reis niet door ging wegens een te lage belangstelling. Ik moest zelf achter mijn aanbetaling aan maar heb deze wel terug gekregen.
Het enige positieve eraan vind ik dat ze op tijd hebben opgezegd. Hierdoor kon ik nog omboeken naar een vlucht. Ik had nog liever gehad dat ze dit per email deden ipv de gewone post.
Mijn advies; als je bij Sausewind boekt, hou dan een alternatief achter de hand.