Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje ierland..... - Forum Wereldfietser

rondje ierland.....

hoi allemaal,
vanwege een boeking van een ander fietstochtje later dit jaar zijn mijn aanvankelijke plannen voor de zomervakantie omgegooid.
Ik ben nu op zoek naar een fietsmaatje voor de laatste week van juli en de eerste van augustus.(de derde week van juli kan evt.ook)

trefwoorden zijn: circa 100 km per dag, wild kamperen maar een keer een camping of een B&B is ook goed. een beetje cultuur maar liever natuur.
natuurlijk een pintje op zijn tijd (en koffie), zelf een potje koken, humor, en af een toe een bord of kaartspelletje in de kroeg i.p.v. fietsen vind ik ook prima.

de huidige regenval in nederland is misschien een goede indicatie hoe het kan zijn maar blijven lachen, je geniet altijd des te meer van de zon die volgt. :)

ik ben zelf al redelijk bereist met de fiets, ook vaak alleen geweest maar samen is toch veel leuker.

vanwaar ierland? ik heb er al vele goede fietsverhalen over gehoord maar ben er zelf pas 1 keer geweest voor een korte wandel hike.
maar ik sta ook open voor andere reis doelen.....engeland, wales of evt. scandinavie

oh ja, ik ben een man, 37 jaar, Breda

groetjes Arjan

Ben net terug van 2 weken Ierland. Zeker een aanrader!
De hostels ginder zijn goed, over algemeen zeer gezellig, en betaalbaar (richtprijs 15-16 euro, goedkoopste 10 euro). En je wordt er vaak begroet met een kop warme thee, of zelfs een keer soep! (heerlijk na een dag in regen en guur weer).
Ik heb noorden gedaan (Donegal en Noord Ierland). Geen spijt van! Zuiden schijnt nogal druk te zijn, en erg "volgebouwd". Ben nog wel van plan reisverslagje te maken, maar had al uur geleden in mijn nest moeten liggen.

Hoi,

Al vertrokken?

Groet Harm Jan