Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen van Maastricht naar Narbonne. - Forum Wereldfietser

Fietsen van Maastricht naar Narbonne.

Dag iedereen,


Ben jongeman van 27 en ga rond 1/08/2007 op fietstrekking naar Zuid-frankrijk. (+-1500km) Terugreis met trein.

Zou elke dag(buiten de rustdagen) rond de 100km willen fietsen en s'avonds een kamping opzoeken. Heb reeds een zeerdegelijke routebeschrijving ontvangen.(Kleinewegen, weinig verkeer, matige beklimmingen)

Ben opzoek naar avonturiers rond de 21-32jaar(m/v) die er een leuke vakantie van willen maken.

Alles valt nog te bespreken dus laat maar spoedig iets weten!!!!


Sportieve Groeten,
Klaas

Dag Klaas,

Zelf ben ik ook van plan naar Zuid-Frankrijk te fietsen, of dat Narbonne is of andere stad maakt niet zoveel uit. Vorig jaar heb ik de "Groene Weg naar de Middellandse Zee" gefietst, met het aanvullende gedeelte naar Narbonne. Was zeer goed bevallen; een aanrader.

Wil je perse pas 1 aug. vetrekken of mag het ook iets eerder. Ikzelf (bijna 27 jr., werkend en 'avonturier', wonend te 's-Hertogenbosch) zou namelijk rond half juli willen gaan ivm congres in laatste week augustus.

Laat maar wat weten.

Fietsgroeten,

Erik

Hallo,

Een vriendin en ik zijn van plan om 1e week van augustus naar Santiago de Compostela te gaan fietsen (als we beiden onze tentamens hebben gehaald). We volgen de officiele St. Jacobsroute, dus als je je einddoel zou willen aanpassen zou je met ons mee kunnen! Zou je bijvoorbeeld tot Tours of de Pyreneeen mee kunnen (einddoel kan natuurlijk ook). Wij gaan echter niet kamperen, maar in hostels.
In het kort: 24 en 25 jaar, studerend, 1e fietsvakantie.

Groetjes Eveline

Ik wil graag naar Zuid-Frankrijk fietsen deze zomer, maar wel in juli al. De tweede helft van augustus ben ik op congres namelijk. Van Maastricht naar Narbonne is toch de Groene Weg hè? Als jullie vroeger zouden kunnen vertrekken, ben ik geinteresseerd!

Ik ben 25, vorig jaar eerste grote fietsvakantie gedaan (Polen en Slowakije) en de smaak helemaal te pakken!

Groetjes,

An

Annetje schreef:Ik wil graag naar Zuid-Frankrijk fietsen deze zomer, maar wel in juli al. De tweede helft van augustus ben ik op congres namelijk. Van Maastricht naar Narbonne is toch de Groene Weg hè? Als jullie vroeger zouden kunnen vertrekken, ben ik geinteresseerd!

Ik ben 25, vorig jaar eerste grote fietsvakantie gedaan (Polen en Slowakije) en de smaak helemaal te pakken!

Groetjes,

An
Dag An,

Net als jij zit ik met het probleem dat ik eerder moet vertrekken dan augustus ivm congres tegen het eind van augustus (ik ga er maar vanuit dat het niet hetzelfde congres is....).
Ik zou willen vertrekken tussen 10-15 juli. Vorig jaar heb ik stukken van de Groene Weg gefietst en die zijn me zeer goed bevallen; de route is zeer de moeite waard.

Oh ja, maar dat staat hierboven meen ik ook al, ik ben 27 jaar, werk en woon in Den Bosch.

Laat maar weten of je het een idee vindt om geheel of gedeeltelijk samen op te trekken.

Fietsgroeten,

Erik