Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 15-28 juli / rondje ardennen + [offtopic] zeilvakantie? - Forum Wereldfietser

15-28 juli / rondje ardennen + [offtopic] zeilvakantie?

Ik ga van de zomer met een goede vriend en zijn vriendin 2 weekjes (kort hè.. maar ik heb nog andere plannen) fietsen door de ardennen (denken we). Het leek ons leuk om met zn vieren te gaan, maar ja wie ;)
Ik heb al in mijn vriendengroepen rondgevraagt of mensen meegingen, maar datum (tijd), fietsen of kamperen bleek een issue. Nou zou het ook niet erg zijn om met zn drieën te gaan, maar ik dacht laat ik dit eens proberen.
Heb je zin om ons reisgezelschap aan te vullen, dan kun je altijd effe reageren (alhoewel ik het natuurlijk wel met de rest effe moet doorspreken)

wie zijn we
Ik= Matthijs (architectuur student, 25) / Maarten (ICT-er, 26) / Isis (Communicatie medewerker/student, 23 dacht ik)... we zijn allemaal wel redelijk sportief en houden van muziek (cultuur in het algemeen)
We zijn geen kilometer vreters en normaliter halen ik en die vriend wel 80-120 km per dag (ligt aan omgeving)... van zijn vriendin weet ik het eigenlijk niet.
Zou wel leuk zijn als je een beetje in de buurt van onze leeftijden zit (20-30 jaar)

Route ligt helemaal niet vast (meestal bekijken we dat van dag tot dag), kan ook zo gebeuren dat het niet de ardennen word (maar voor zo'n korte tijd is dat wel een van de leukste dichtsbijzijnde fietsplekken)

Groeten Matthijs

P.S. totaal offtopic.. als je zin hebt in een all-inclusive weekje zeilen op de friese meren met 38 andere mensen voor 180 euro wil kun je me ook een PB-tje sturen. Wederom leeftijd 20-30.
Foto's van vorig jaar staan niet online, van het jaar daarvoor: http://www.maaiveld.net/foto/ZV2005/index.html
LoL, ik wilde je een pb sturen maar dat ging niet helemaal goed :lol:
Dan maar ff zo. 15-28 juli komt mij niet uit, maar ik heb nog wel interesse in t zeilen, wanneer is dat?

@ barbara: PB'tje was goed gegaan hoor. Ik heb er ook weer eentje terug gestuurd.

Ik dacht dat ik het erbij had gezet, maar als je intresse hebt, email me gewoon (als je ingelogd bent kun je het adres onderaan mn posts zien).. Dan kan ik de uitnodiging/informatie van dit jaar naar je toe sturen.

edit 18/06/07: niks meer gehoord, misschien is emailen wel niet je favoriet. Zeilen is: 17 tot en met 24 augustus 2007