he
een tool met inbus, schroevendraaier,bandenlichter en kettingpons is wel handig. alleen zien dat ze sterk genoeg zijn om kracht mee kunnen te zetten
ik heb tooltje van specialized EMT comp (27€) en ben er tevreden over
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ja ;-) Dat hangt er natuurlijk van af wat er op je fiets zit. En als je dat niet weet kun je je afvragen of je dat gereedschap ooit wel gaat gebruiken.s0lar schreef:Het is mijn eerste tocht van langer dan een week. Ik dacht aan een Alien II.
Als iemand me een lijstje kan geven van de benodigde sleutels en gereedschap kan ik alles apart meenemen.
Ik denk dat je zelf dat lijstje moet maken. Bekijk wat je zelf wilt, en kunt, repareren. Ga na hoe dat moet en dan weet je ook wat je nodig hebt. Als ik je een lijstje geef en je weet dan niet wat je ermee moet dan heb je er niet heel erg veel aan.s0lar schreef:Het is mijn eerste tocht van langer dan een week. Ik dacht aan een Alien II.
Als iemand me een lijstje kan geven van de benodigde sleutels en gereedschap kan ik alles apart meenemen.
grappig, nooit geweten dat je dat achterste gedeelte van een condor framebuis(de grote ronde) ook uit elkaar kon haleneindgebruiker schreef:Een multitooltje was (tezamen met gecombineerde balhoofd/pedaalsleutels) voor mij voldoende om onderweg zowat mijn hele fiets uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten.