Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Marc en Toon naar Tibet - Forum Wereldfietser

Marc en Toon naar Tibet

Hoi Iedereen!

Zoals de meeste van jullie weten vetrekken Toon en ik op wereldreis naar Tibet en verder via de zijderoute. Vanaf woensdag is het zover, we vliegen dan naar Istanbul om aan het grote avontuur te beginnen.

Al onze avonturen zijn te volgen bij http://itchy-wheels.exploder.org. We hebben natuurlijk alleen internet vanuit internetcafeetjes en zo maar we proberen de website zo vaak mogelijk te updaten met film, foto's, muziek en nog veeeel meer zodat jullie ook een beetje mee kunnen reizen. Regelmatig een kijkje nemen dus.

Als de website wordt geupdate laten we dat via dit draadje weten.

Ik wil graag iedereen heel erg bedanken bij al de hulp die ik heb gekregen bij de paklijsten, kaarten, materiaalvragen etc etc. Zonder jullie was de voorbereiding veel moeilijker geweest. Dus nogmaals heeeel erg bedankt :D

Ik wens iedereen een heel fijn fietsjaar met mooie avonturen en misschien zien we elkaar wel op de fietsbeurs in februari :-)

Fiets de wereld (nog 3 nachtjes slapen),
Marc
Marc en Toon,
Ik wens jullie een goede reis en veel succes! Ik hou jullie site in de gaten :)

PS Mocht je nog je gpx track mbv google kaartjes willen uploaden, ik heb voor het uittesten van mijn nieuwe Garmin Etrex GPS een nieuwe site ontdekt waarmee het allemaal heel simpel kan:
http://www.everytrail.com

Groetjes van de tovenaar

Veel plezier ene wees een beetje voorzichtig it is a wild world, vooral het verkeer!

Groet Marieke

Het wordt steeds drukker met wereldfietsers op de route naar het oosten!

Ik wens jullie een goede reis en heel veel plezier!

Toon

Toon en Marc, heel veel fietsplezier. Wie weet komen we elkaar nog ergens tegen, let op de the Cycling Red Devil (nu in Iran, geweldig land!)
groet,
Bernadette

www.bernadette.reisprofiel.nl

Hoı Iedereen!

Na een mooıe tıjd ın ıstanbul reızen we weer verden en wel naar Izmır. De websıte ıs bıjgewerkt met musıek en nog veel meer dus veel plezıer :-) De volgende update ıs ergens over twee weken

Fıets de wereld,
Whısky

Merhaba!

De websıte is weer eens geupdate. Wij zitten vanaf morgen in Cappadocia.

Veel plezıer :D

Marc