Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Juli of augustus? - Forum Wereldfietser

Juli of augustus?

Hoi allemaal,

Ik ben 25 jaar, woon in Amsterdam, en ben sinds een paar jaar gek van fietsen. Ik maak vooral veel toertochten op m'n racefiets: op het NLse fietspadennetwerk genieten van landschap, koeien, zon of regen en leuke oude stadjes...
Inmiddels ben ik ook in t bezit van een vakantiefiets. In januari ben ik namelijk een maand door Costa Rica gefietst, een superervaring!

Ik wil deze zomer graag weer een fietsvakantie. Dit keer lijkt het me leuk om gewoon ergens in Nederland te starten en te kijken waar ik uitkom. Naar het zuiden, oosten, noorden.. of de Noordzee rond, dat ligt wat mij betreft open.
Ik ben geen onwijze fan van bergen, hoewel ik er in midden Amerika wel een flink aantal 'heuveltjes' voor m'n kiezen heb gekregen ;) En naar Italie fietsen lijkt me ergens ook wel weer heel stoer, haha ;)

Ik zou het liefst kamperen, want dan ben je lekker vrij. En ik ga ook voor een beetje budget, aangezien ik nog student ben.
Ook hou ik veel van lekker eten (en koken), cultuur en geschiedenis (heb ooit archeologie gestudeerd), natuur, een terrasje met een wijntje erbij, zon, zwemmen, lezen, gitaar spelen en zingen.

Ik weet niet precies hoeveel km ik per dag doe, ik ga niet puur voor het kilometervreten (kijk graag ook om me heen, niet alleen naar de weg ;)) In Costa Rica was 75km al veel (bergachtig & bloedhitte), maar in NL kom ik zo rond de 130 uit (maja da's met racefiets).

Het liefst zou ik met een of meerdere mensen van rond mijn leeftijd op pad gaan. Ik weet dat er nog een aantal mensen op deze fora rondstruinen die soortgelijke plannen hebben, maar tot nu toe is er niks concreet vd grond gekomen. Daarom neem ik maar ff zelf het initiatief.

..Dus reageer als dit je wat lijkt, ook als je zelf net een beetje een ander idee hebt!

Het lijkt me leuk (en handig) om binnenkort een keer af te spreken om de plannen verder vorm te geven :D

Groetjes Barbara

heej Barbara,

heb je zojuist een bericht gestuurd!

Groeten Jos

Hoii ik ben shant.. Ik ga vanaf 9 juli tot 28 juli met de fiets op vakantie.
Ik denk dat ik na Zuid-Frankrijk of Italie ga, we kunnen dan mischien wel samen gaan??