Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Top 10 forumgebruikers - Forum Wereldfietser

Top 10 forumgebruikers

De meeste forumberichten zijn geplaatst door:

1. Beheerder (361 berichten)
2. Localhost (164)
3. Bert Sitters (148)
4. Marco Meijerink (118)
5. Somchai (113)
6. Leon (50)
7. Sebastian van den Bergen (44)
8. Eric Schuijt (41)
9. Dennis de Vries (36)
10. Tim (23)

Ga zo door!!!
Dat ziet er goed uit. Is het ook mogelijk wat meer geavanceerde statistiek weer te geven over het Forum? Het lijkt me belangrijk om te weten hoe de gemiddelde ontwikkeling van de forumdeelnemers er uit ziet.

Deze uitschieters zijn leuk, maar het is nog leuker wanneer de groep met het minst aantal berichten steeds kleiner wordt, m.a.w. meer berichten gaat plaatsen.

Cheers!
Sebastian

Sebastiaan en andere forumfreaks,

Als je op gebruikerslijst klikt, dan krijg je een overzicht van alle gebruikers van het forum, inclusief informatie zoals aantal geplaatste berichten en dergelijke. In deze lijst kun je dus zien hoeveel gebruikers er zijn die (helaas, helaas) nog nooit een bericht hebben gepost.

Bij een globale telling kom ik tot zo'n 110 van de 370 gebruikers (zo'n 30%) die zich wel heeft aangemeld, maar nog nooit een bericht heeft geplaatst. De overgrote meerderheid van ruim 250 gebruikers post wel af en toe een berichtje.

Overigens steekt het aantal gebruikers van het forum (370) nog wat schril af tegen het aantal leden van de vereniging (zo'n 2000), maar we zien nog dagelijks nieuwe aanmeldingen op het forum.

Groeten,
Dennis

Dennis de Vries schreef:Overigens steekt het aantal gebruikers van het forum (370) nog wat schril af tegen het aantal leden van de vereniging (zo'n 2000), maar we zien nog dagelijks nieuwe aanmeldingen op het forum.
En dan ben ik wel lid van het forum, maar niet van de vereniging... zouden er daar verder nog veel van zijn?

Dennis de Vries schreef: Bij een globale telling kom ik tot zo'n 110 van de 370 gebruikers (zo'n 30%) die zich wel heeft aangemeld, maar nog nooit een bericht heeft geplaatst. De overgrote meerderheid van ruim 250 gebruikers post wel af en toe een berichtje.
Mijns inziens zijn dit de gebruikers die informatie komen sprokkelen, ergens met een vraag zitten of gewoon nieuwsgierig zijn, zoals ikzelf trouwens.
Als je niets van een bepaald onderwerp afweet, zal je je natuurlijk onthouden om jezelf belachelijk te maken door zomaar ergens op te antwoorden.

Wanneer je je dan weer wel ergens nuttig kunt maken, doe je dat natuurlijk met veel plezier!

Overigens, en dat is mijn mening die hier trouwens weinig toe doet, vindt ik het maar niks om te posten, alleen maar om je persoonlijke rating omhoog te halen.
Ik bedoel, postings die nietszeggend zijn, zijn volgens mij niet op hun plaats. (Ik volg eveneens forums op andere sites, waar bvb op de 30 posting over één onderwerp er 28 niets anders zeggen dan: proficiat, hoera, ... en ga zo maar door).

In een forum ga je met elkaar in discussie zoveel je maar wilt, zolang het maar nuttig blijft voor de andere gebruikers!

Nogmaals, dit is uitsluitend mijn mening die hier trouwens weinig toe doet!

Overigens vindt ik dit een zeer leerzaam forum, en teneinde niets van de info over te slaan, heb ik dit forum zelfs als mijn startpagina ingesteld, zodat ik altijd direct alle nuttige info tot mij kan nemen.

Ik zou zeggen, jongens, ga zo door en blijf (nuttige :wink: ) info posten.

Groetjes,
William

Headley schreef: Overigens, en dat is mijn mening die hier trouwens weinig toe doet, vindt ik het maar niks om te posten, alleen maar om je persoonlijke rating omhoog te halen.
Ik bedoel, postings die nietszeggend zijn, zijn volgens mij niet op hun plaats. (Ik volg eveneens forums op andere sites, waar bvb op de 30 posting over één onderwerp er 28 niets anders zeggen dan: proficiat, hoera, ... en ga zo maar door).

In een forum ga je met elkaar in discussie zoveel je maar wilt, zolang het maar nuttig blijft voor de andere gebruikers!
William,

Helemaal mee eens, het was zeker niet mijn bedoeling mensen aan te moedigen hun "rating" omhoog te halen. Het leek me alleen wel leuk ter gelegenheid van het overschrijden van de 2000 geposte berichten even aandacht te besteden aan onze meest enthouisiaste posters. En volgens mij betreft het 10 wereldfietsers die alleen maar nuttige en positieve bijdragen hebben geleverd.
Casartelli schreef: En dan ben ik wel lid van het forum, maar niet van de vereniging... zouden er daar verder nog veel van zijn?
Casartelli,

Jammer dat je geen lid bent, je mist dan ons mooie tijdschrift met vier keer per jaar 48 pagina´s met mooie fietsverhalen van andere wereldfietsers. En vergeet onze vele activiteiten niet, van wereldfietserkampeerweekenden tot fietsreparatiecursus. Het het lidmaatschap kost maar EUR 15 per jaar!

Maar op zich heb ik er niets principieels op tegen dat mensen alleen lid zijn van het forum maar niet van de vereniging. Het doel van onze vereniging is het uitwisselen van informatie tussen fietsreizigers en, hoewel je geen lid bent, help je ons door berichten te posten wel mee onze doelstellingen te realiseren!

Groeten,
Dennis

Beste Dennis de Vries (Brrr),

Persoonlijk denk ik dat Kees op zich best wel hoog in de top 10 zou staan, ware het niet dat ik om de spreekwoordelijke haverklap mijn gebruikersnaam etc. heb moeten aanpassen wegens technische mankementen op de gerespecteerde wereldfietser site.

MvG

Kees (al meer dan 150 berichten gepost, waarvan 3 met nuttige info!)