hoi, eind dit jaar (nov. en dec.) wil ik twee maanden fietsen in Argentinie en Chili (de merenroute en de carretera austral). Alleen heb ik nu zoveel stukken gelezen over regen, wind en zwaarte op m.n. de carretera austral dat ik me afvraag of het niet te zwaar gegrepenn is. De enige tocht die ik tot nu toe gemaakt heb is vorig jaar naar Rome...Mijn vriend heeft wat meer fietstochten gemaakt, maar alleen in Europa.
Maakt 't in het weer veel verschil of we fietsen in nov/dec of jan/feb? We hebben met name gekozen voor deze tocht vanwege de natuur die schitterend moet zijn. Heeft iemand andere routetips in Chili en Argentinie die minder zwaar zijn, maar ook zo mooi zijn? Ik zou als beginner graag tips horen van meer ervaren fietsers.
Groet, Lianne
Maakt 't in het weer veel verschil of we fietsen in nov/dec of jan/feb? We hebben met name gekozen voor deze tocht vanwege de natuur die schitterend moet zijn. Heeft iemand andere routetips in Chili en Argentinie die minder zwaar zijn, maar ook zo mooi zijn? Ik zou als beginner graag tips horen van meer ervaren fietsers.
Groet, Lianne