Additionally, paste this code immediately after the opening tag: We gaan! - Forum Wereldfietser

We gaan!

Misschien dat de fietsfanaat er iets aan heeft:

Over 4 weken vertrekken wij (fietsfanaten) met onze twee kinderen naar Noorwegen.
Het enkeltje Schiphol – Oslo is inmiddels geboekt.
Na een lange tijd van voorbereiding is het dan toch zover: we gáán!

Op onze website vind je onder andere ons hele (emigratie)verhaal, een nieuwspagina met de laatste ontwikkelingen, wat krantenartikelen over onze verhuizing naar Noorwegen en een gastenboek.

Voor diegenen die ook druk zijn met de voorbereidingen voor hun emigratie of voor diegenen die gewoon nieuwsgierig zijn naar onze plannen: kijk eens op www.gjestehus-nyte.com

Voor (opbouwende) kritiek staan we natuurlijk altijd open en een reactie in ons gastenboek stellen we ook erg op prijs!

Groet, Corné & Marieke
Gjestehus Nyte
Spam
Adverteren vooor je guesthouse?

Kan in de rechterkolom en tegen betaling natuurlijk aan de wereldfietser. Inderdaad spam!

Het uitgangspunt is natuurlijk dat andere fietsers er misschien iets aan hebben. Jammer dat het ontvangen wordt als spam.

Corné en Marieke,
www.gjestehus-nyte.com

Hoi Corné en Marieke,
Veel plezier en geluk in Scandinavie. Volgens mij gaan jullie datgene doen waar veel meer leden van de wf aan denken.
Groet,
marco

Is er ook plaats voor kampeerders met een tentje? In elk geval veel succes in Noorwegen, prachtige plek waar jullie komen te wonen.

wat ontzettend knap die stap te zetten heb met veel bewondering jullie website bekeken en het ziet er onwijs mooi uit. Als ik volgend jaar in de buurt ben met mijn fiets dan wip ik toch even voorbij :wink:

heel veel sterkte met alles...
Manou

@Blanche

En jij maakt geen reklame? op jouw foto album site?

SPAM = serial posting a message: ik zie er maar 1.

flauw maar wel waar.

Leuke afkorting, maar volgens mij is spam toch ingeblikt vlees?
Waren het geen Vikingen (Noren?) die in de Monthy Pyton act zongen over Spam? :lol:

Afbeelding
Lovely spam! Wonderful spam!

Inderdaad en tevens niet te eten.

marcoschriek schreef:@Blanche

En jij maakt geen reklame? op jouw foto album site?

SPAM = serial posting a message: ik zie er maar 1.

flauw maar wel waar.

Tja Marco flauw maar.... waar......die kreeg ik er gratis (ongevraagd) bij.....enne het geld gaat niet naar mij. :wink:

Tja achteraf was mijn reactie misschien iets te kort door de bocht :oops: ...ik dacht daar heb je de zoveelste sluipreclamemaker weer en schoot mijn reactie in......Excuus ennne Corné en Marieke een heel fijne tijd daar!

@Blanche

Ik ga ook vaak kort door de bocht, maar herken het bij mijzelf dus dan knijp ik in de rem en doe ik dat niet dan wordt ik wel door een ander recht gelegd; en daar is niks mis mee.
"We zijn er tenslotte om mekaar te hellupen, nietwaar"

Waarom hebbenjullie je niet aangemeld bij het programma "ik vertrek"

Mario

mario schreef:Waarom hebbenjullie je niet aangemeld bij het programma "ik vertrek"

Mario
Of aanpakken & wegwezen van de omroep LLink, toevallig gisteren op tv, een gezin dat naar Noorwegen was geëmigreerd.

Hoeveel korting krijgen leden van de Werldfietser?

bert sitters schreef:Hoeveel korting krijgen leden van de Werldfietser?
Ik neem aan de eerste nacht gratis, want deze reclame is ook gratis.
Altijd leuk om die oerhollandse vragen over kortingen te beantwoorden!

Zodra we open zijn gaan we het hebben over kortingen en tarieven. Ik ben zelf een echte fietsgek, dus waarom zou ik andere fietsers niet een streepje vóór geven? Wie weet...

We hebben wel contact gehad met "Ik Vertrek" e.d. Waren erg geinteresseerd, maar de opnames zijn zojuist gestopt, dus we vallen daar net buiten. Wel jammer, want we hadden het wel leuk gevonden.

Welkom in het Hallingdal!

Groetjes,
Corné en Marieke
www.gjestehus-nyte.com