Additionally, paste this code immediately after the opening tag: gezocht - Forum Wereldfietser

gezocht

Welke vrouw wil en heeft tijd om met mij een fietstocht te maken door azie.Ik heb nog geen ervaring maar sta te popelen om te vertrekken! Mijn leeftijd is 53.Het lijkt me leuk om samen de route uit te stippelen.Mijn idee is om te beginnen in thailand. Low budget.Spreekt je dit aan laat dan wat van je horen

Wie heeft er tijd en zin om met Willeke in Azie te gaan fietsen
hi willeke,

misschien zou je eens kunnen kijken op www.tourdethailand.com.
het is een engelse site en wordt binnenkort van meer informatie voorzien.
ook kun je kijken op www.covankessel.com

ik had helemaal geen plannen om te fietsen maar ik heb o.a. in azie (thailand, laos, vietnam, cambodja, nepal) gefietst en het was een fantastische ervaring.

succes en groet, axi
[quote="willeke"]Welke vrouw wil en heeft tijd om met mij een fietstocht te maken door azie.Ik heb nog geen ervaring maar sta te popelen om te vertrekken! Mijn leeftijd is 53.Het lijkt me leuk om samen de route uit te stippelen.Mijn idee is om te beginnen in thailand. Low budget.Spreekt je dit aan laat dan wat van je horen[/quote]
Hallo Willeke
Ik heet Yvette, ben 50 jaar heb ook nog niet zoveel fietservaring en ook mijn wens is Azie en low budget.
willeke schreef:Welke vrouw wil en heeft tijd om met mij een fietstocht te maken door azie.Ik heb nog geen ervaring maar sta te popelen om te vertrekken! Mijn leeftijd is 53.Het lijkt me leuk om samen de route uit te stippelen.Mijn idee is om te beginnen in thailand. Low budget.Spreekt je dit aan laat dan wat van je horen
Hallo Willeke

ik heb ook wel zin in een lange tocht door Azie. Ik fiets veel in Nederland en een buitenlandse langere tocht zie ik wel zitten Ben 50 jaar en kan in Sept 2007 weg. [/b]