Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Internet-fietsenwinkels - Forum Wereldfietser

Internet-fietsenwinkels

Omdat ik in Zweden woon, alwaar fietsen en zeker ook fietsreizen een mindere populariteit geniet dan in Nederland, ben ik op zoek naar (Nederlandse) fietsenwinkels die hun aanbod (ook) via het Internet verkopen.

Ken jij een goede Internetwinkel?

Cheers,
Sebastian

Beste Sebastian,

www.bike2build.nl is wellicht een aardige.
Ze zitten in Vlaardingen, NL
Beste Marco,

Dank voor je reactie.

www.bike2build.nl is inderdaad een leuke site.

Een prijsvergelijking van een "willekeurig item", de gereedschapskist van Parktool, de "Advanced Mechanic Tool Kit" laat zien dat deze bij Bike2Build voor € 429,00 en bij www.cyclecomponents.com (de goedkoopste Zweedse fietswinkel op het Internet) voor € 454.24 in je bezit is. Dat maakt het een intressante Internetwinkel. Het prijsverschil van € 25,24 is op een paar cent na, exact de 7% extra BTW die je hier in Zweden betaald!

Gegroet,
Sebastian

je kunt ook altyd hier checken voor aanbiedingen http://www.re-cycling.nl/forum//index.php?board=10
Sebastian van den Bergen schreef:Beste Marco,

Dank voor je reactie.

www.bike2build.nl is inderdaad een leuke site.

Een prijsvergelijking van een "willekeurig item", de gereedschapskist van Parktool, de "Advanced Mechanic Tool Kit" laat zien dat deze bij Bike2Build voor € 429,00 en bij www.cyclecomponents.com (de goedkoopste Zweedse fietswinkel op het Internet) voor € 454.24 in je bezit is. Dat maakt het een intressante Internetwinkel. Het prijsverschil van € 25,24 is op een paar cent na, exact de 7% extra BTW die je hier in Zweden betaald!

Gegroet,
Sebastian
Sebastian, daar heb ik aan de huidige koers van de Euro minder dan 200 Euro voor betaald.

Vorige week heb ik nog een keertje navraag gedaan en ze zijn spijtig genoeg niet meer leverbaar.

Met de wetgeving in Europa behaal je dan toch geen voordeel? Dacht dat je die extra btw dan toch nog moest betalen. Of heb ik dat helemaal verkeerd.

Kom je helemaal nooit meer in Nederland? Anders koppel je het aan een bezoek? Bijvoorbeeld een activiteit van de Wereldfietser. :wink:
Die extra BTW betaal ik hier in Zweden.

Ik kom 1 tot 3 keer per jaar naar Nederland. Omdat hier een relatief grote groep Nederlanders woont doen we altijd bestellingen bij elkaar wanneer we naar Nederland toe reizen. Op die manier kan ik wel een en ander uit Nederland te pakken krijgen.

Een ander idee is om op een gegeven moment een bedrijf te starten waarin ik mijn fietsen en uitrusting kan plaatsen. Je moet creatief zijn! :wink:

Cheers,
Sebastian