Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rubrieken forum - Forum Wereldfietser

rubrieken forum

Met grote regelmaat zie ik dat de beheerders onderwerpen naar andere rubrieken overhevelen. Het is de gebruikers kennelijk niet duidelijk waar de systeembeheerders vinden dat een onderwerp thuishoort ;)

Op de laatste jaarvergadering is door het bestuur toegezegd nog eens naar de verwarrende rubrieksindeling te kijken, maar ik zie nog geen resultaten.

Moeten we rubriek materiaal omdopen in kampeeruitrusting? Waarom is fietstechniek een subvariant van reizen?

Op de laatste jaarvergadering is door het bestuur toegezegd nog eens naar de verwarrende rubrieksindeling te kijken, maar ik zie nog geen resultaten.
Kom graag met een voorstel. Inderdaad, we verplaatsen behoorlijk wat berichten. Ik was niet bij de ledenvergadering en heb hier verder ook niets over gehoord. Wellicht dat het op het forum aan bod is gekomen, maar ik lees bij lange na niet alle berichten.
Moeten we rubriek materiaal omdopen in kampeeruitrusting? Waarom is fietstechniek een subvariant van reizen?
Dit is het gevolg van wat voortschrijdend inzicht ontstaan door de populariteit van het forum. Voor de overstap naar phpBB was er geen onderverdeling. Indertijd heb ik een hele hoop berichten overgezet naar phpBB en daarbij aan de hand van de toen aanwezige onderwerpen een indeling gemaakt. Deze is vervolgens verder gegroeid.
De gedachte achter reizen was om een aantal onderwepen die niet bij "bestemmingen en reisverhalen" hoorde toch een plek te geven.
En nu de laatste tijd zijn er de "luchtige zaken" bijgekomen.

Om iets meer op je vraag in te gaan. Het zal zeker zo zijn dat er onduidelijkheid is over welke vraag waar thuishoort. Echter, hier zit denk ik ook een eigen verantwoordelijkheid in van onze bezoekers. Ik heb vaak het idee dat een grote groep gebruikers nog niet eerder de omschrijvingen van de verschillende onderwerpen heeft gelezen. Deze staan op de voorpagina van het forum.