Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Azie in januari? - Forum Wereldfietser

Azie in januari?

Hoi fietsers,

Ik ben bijna 25 jaar, vrouw, en ik ben zeer binnenkort afgestudeerd (archeologie). Ik wil erg graag een actieve vakantie doen voordat ik aan mijn volgende opleiding begin (eind januari).
Een fietsvakantie lijkt mij super. Ik heb een tijd zitten kijken op cycletours.nl, ziet er tof uit, maar ze zijn wel errug duur..

In m'n eentje zie ik het nog niet zitten, ik heb wel veel fietstochten door NL gemaakt maar eigenlijk nog nooit in het buitenland.
Ik ben nu sinds een jaar of drie actief aan het racefietsen, in groepstrainingen en individueel.
In het vlakke NL fiets ik ongeveer 125 km op een tourdagje.
Ik ben (nog) niet zo handig in het sleutelen aan m'n fiets, maar wil dit wel graag leren en heb zojuist een handboek gekocht.

Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit welk werelddeel het wordt. Als het nu zomer zou zijn zou ik gewoon op de fiets stappen & kijken waar ik uit zou komen, maar in dit seizoen trekt bijv. Azie of Zuid Amerika mij wel erg. Als de vluchten te duur zijn (ivm kerst etc.) zou ik iets dichter bij huis ook prima vinden. Het moet in elk geval niet te koud zijn! Kamperen ben ik voor in, af en toe een ho(s)tel is ook fijn.

Nou, genoeg gepraat over mezelf, ik ben erg benieuwd of hier reacties op komen!

Groet, Barbara (Amsterdam)

Wie oh wie kan/wil er een maandje tussen uit om samen met Barbara per fiets een stukje van de wereld te verkennen?

Groet, Rena :wink:

ps:
Ik ben (nog) niet zo handig in het sleutelen aan m'n fiets...
Volgend jaar organiseerd de vereniging weer een aantal fietsreparatiecursussen. Een cursus die een weekend lang duurt. Waarbij alle mogelijke reparaties aan een fiets behandeld worden en aan het eind van de cursus mag je het werkboek, waarin alles wat je geleerd hebt beschreven staat mee naar huis nemen.

Mocht je hierin geinteresseerd zijn, laat het me dan weten d.m.v. een persoonlijk berichtje!