Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rotorbike - Forum Wereldfietser

rotorbike

Wie kan er iets zeggen over de rotorbike. Heeft iemand hem uitgeprobeerd. Fietst het goed. Merkbaar beter.
Een jaar of tien geleden had je ovale tandwielen. Biopace heette dat. Zou ook beter tegen dode punten zijn. Later niets meer van gehoord. Zou dit ook zoiets zijn, of is dit beter.
Ik ben altijd wel geinteresseerd in nieuwe dingen voor de fiets. Maar monteren doe ik pas na bewezen nut.

http://www.rotorbike.us/
Het is tekenend dat onder het kopje "How does it work?" vanalles staat te lezen, behalve dát. :roll:
Leon
Leon schreef:Het is tekenend dat onder het kopje "How does it work?" vanalles staat te lezen, behalve dát. :roll:
Leon
Je moet de installatie-instructies voor het crankstel hebben, dan wordt al iets meer duidelijk.

En als je overtuigt bent heb je doorzettingsvermogen nodig, ik wacht al sinds mei op het laatste onderdeel van het in januari bestelde crankstel!
m-gineering schreef:
Leon schreef:Je moet de installatie-instructies voor het crankstel hebben, dan wordt al iets meer duidelijk.
... page can not be found ... :cry:
Sterkte met wachten :!:
Even wat sites doorspitten en hier en daar een linkje volgen en dan kom je uit op Cyclenews artikel Rotorcrank

En anders vragen we het Marianne Vos, zie Rotorbike.com ipv .us
Leon schreef:
m-gineering schreef:
Leon schreef:Je moet de installatie-instructies voor het crankstel hebben, dan wordt al iets meer duidelijk.
... page can not be found ... :cry:
Sterkte met wachten :!:

Hoi Gerben,

Ik heb maar heel even hiermee gefietst dus echte "diepte-ervaringen" heb ik niet. Wel vind ik dit systeem niet te vergelijken met Biopace. Alhoewel hetzelfde beoogd wordt is dit systeem toch veel geavancheerder. Ik vond het erg goed fietsen. Er zijn inderdaad minder grote dode momenten.
Weet eerlijk gezegd niet of ik het op een vakantiefiets zou zetten.
Groet,
Marco