Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Old Man Mountain bagagedrager - Forum Wereldfietser

Old Man Mountain bagagedrager

Hallo,

==> Ik ben van plan om een bagagedrager van het merk Old Man Mountain op mijn mountainbike te zetten. Heeft er iemand ervaring hiermee? Ik ben van plan het 'cold springs' model aan te kopen. Heeft iemand ervaring met het installeren van dit model? Dit zou mogelijk moeten zijn via een zelfspanner.
==> Als je beladen bent met ongeveer 20 kg, begint je stuur dan niet te trillen (in het geval je je bagagedrager achteraf op een mountainbike hebt gemonteerd).
==> Op een ander forum (thanx b@se) werd me reeds gezegd dat white rock en red rock stabieler zijn, en dus de voorkeur genieten indien je bevestigings-oogjes ter hoogte van de padden van je achterwiel hebt. Op mijn huidige ATB zijn die aanwezig, maar weet niet of dat ook nog zo is bij de recentere ATB. Vandaar dat ik initieel voor de cold springs wilde gaan.
==> Heb wat foto's van mijn ATB online gezet zodat jullie misschien tips kunnen geven wat haalbaar is en wat niet:
http://users.telenet.be/pierrem/fietsen/

Thanx!
Pieter

he

mijn vriendin en ik hebben allebij red rock achter en cold spring voor en zijn er heel tevreden over
volgens de foto die ik zie kan red rock er op
is zeer gemakkelijk te instaleren