Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Honden in Cambodja, Vietnam (en Thailand) - Forum Wereldfietser

Honden in Cambodja, Vietnam (en Thailand)

Hallo allemaal,

Wij zijn ons aan het oriënteren om te gaan fietsen door Cambodja en Vietnam, en misschien door Thailand. We zijn benieuwd naar jullie ervaringen met honden tijdens het fietsen door voornamelijk Vietnam en Cambodja. Hoe regelmatig zijn jullie honden tegen gekomen en als jullie ze zijn tegen gekomen, hoe agressief reageerde ze dan op fietsers?

We hebben eerder door Turkije gefietst, waar we ongelofelijk veel honden zijn tegen gekomen die in roedels achter ons aan kwamen en zijn daardoor wat voorzichtiger geworden!

Alvast dank voor jullie ervaringen/reacties!
Zie ook reactie in je vorige post.
Ik heb de honden nooit als belemmerend voor de reis ervaren in Azie. Je moet een beetje alert zijn in dorpjes, dat is alles.
Praktisch gezien haal ik mijn schoen even uit het klikpedaal als ik ergens een hond zie, zodat ik van schrik niet meteen omval met de fiets en daarnaast kleine honden een beetje op afstand kan houden.
Als ik 1 keer per dag een blaffende, bijterige hond tegenkwam (vooral Thailand), was het veel.

Erik