Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie woont er in Italie die thermosfles kan forwarden? - Forum Wereldfietser

Wie woont er in Italie die thermosfles kan forwarden?

Hoi,

Ik zou graag willen bestellen:
https://gsioutdoors.com/products/microl ... 5542976744
en dan de kleur Jade

Deze wordt alleen in eu geleverd via Italie. Geen idee waarom.

Woont er toevallig iemand in Italie die dit kan doorsturen richting mij in Nederland. Kosten worden vergoed.

Ik hoor het graag.
De zwarte en witte zijn wel te verkrijgen. Het gaat mij om de kleur Jade deze wordt alleen uitgeleverd via canada/us of italie.
Dan moet je dus een webshop vinden die naar NL verstuurd, dat zou toch niet zo moeilijk moeten zijn?
Overigens zijn de verzendkosten naar Bari vanuit de VS slecht $999,00 dus dat valt nog te overzien. :?
Die optie had ik al uitgezocht voordat ik dit bericht heb gepost. Daarin geen succes behaald en daarom deze posting.
Dan zou ik eens genoegen nemen met een andere kleur als het echt deze fles moet zijn.

you can't always get what you want.
Dank je wel voor je mening en ik merk dat ik het ongevraagd advies / oordeel even maar naast neer leg.

Hopelijk is er iemand die hierin wel mogelijkheden ziet.
Mijn beste vriend woont in Italië, en daarom kan (en wil 😇) je wel helpen.

Stuur ff een privébericht naar mij met hoe je e.e.a. In gedachte hebt.
Isa en Youri schreef:
za 24 mei, 2025 15:03
Dank je wel voor je mening en ik merk dat ik het ongevraagd advies / oordeel even maar naast neer leg.

Hopelijk is er iemand die hierin wel mogelijkheden ziet.
Wat heerlijk dat je dit zo expliciet voor ons allen verwoord hebt en niet in stilte hebt laten liggen.
Ik kan dat ding gewoon in Jade bestellen vanaf de site die gelinkt werd door OP. Wat je nodig hebt is een MyUS-adres.
_Peter_ schreef:
za 24 mei, 2025 13:31
Dan zou ik eens genoegen nemen met een andere kleur als het echt deze fles moet zijn.

you can't always get what you want.
Bij de action zijn ze ook veel goedkoper Peter!
https://www.action.com/nl-nl/p/3207469/isoleerfles/
action.JPG
Belle schreef:
ma 26 mei, 2025 14:47
Ik kan dat ding gewoon in Jade bestellen vanaf de site die gelinkt werd door OP. Wat je nodig hebt is een MyUS-adres.
Hee top. Ik ben niet bekend met dat MyUS adres ding, ik ga het even uitzoeken. Thxs.
@bella. Goede suggestie. Zojuist ontvangen. Helemaal top !