Additionally, paste this code immediately after the opening tag: te koop ortlieb fietstassen - Forum Wereldfietser

te koop ortlieb fietstassen

Ik heb een complete set rode Ortlieb fietstassen te koop. Gekocht ca 8 jaar geleden, maar helaas nauwelijks gebruikt, en het gaat het niet meer worden ook. Het is de Ortlieb Classic serie, 2 backrollers, 2 frontrollers en stuurtas ultimate 5 (7 ltr),
Alle tassen met losse schouderband en dubbele set inlays voor afwijkende drager diameter. Stuurtas met camera vakverdeling, Ortlieb houder met slot en voor de liefhebber een doorzichtige kaartenhouder om op de tas te klikken.

Ik heb de tassen een paar keer gebruikt, maar in ieder geval niet meer dan 14 dagen in totaal. Ze zijn en zien er ook zo goed als nieuw uit.

De huidige winkelprijs (niet de Ortlieb catalogus prijs) bedraagt voor het geheel ca 390 euro. Gezien de verwachte levensduur van Ortlieb vind ik 175 euro een hele nette vraagprijs.

Af te halen in Hoekschewaard, opsturen kan v.r.v. koper.
20250505_102945.jpg

Bijlagen

Als je in de Hoeksche waard woont, woon ik sowieso dichtbij :D

Ik heb alleen interesse in de 2 frontrollers, achter tassen heb ik al.
Ik weet niet of je die los wil verkopen en/of er iemand interesse heeft in de andere tassen.
Dank voor de belangstelling, maar in delen verkopen is niet waar ik nu al aan denk
Ik neem ze, als beginnend wereldfietser, héél graag van je over! De hele set! Zou top zijn!!
Prima, staan gereserveerd. Ik kom er morgen op terug via pb als het goed is
Super! Bedankt!
Mag een slot op. Tassen zijn verkocht