Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen zondag 13 april - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen zondag 13 april

Zondag 13 april a.s. is weer een Rondje Groningen. We vertrekken om 10 uur vanaf het Peerd voor het station. Fiets je ook mee?

Groet, Margo
Jaaa, ik fiets ook mee.
Het weer ziet er best "lekker" uit. 🌞
Tot zondag.
Wij zijn er ook bij zondag.
Leuk

Geke & René
Ik kom ook!
Edith
Ik ben erbij, tot morgen!
Hoi hoi,

Op de valreep: ik ga ook mee. Tot morgen!
Rikie
Vandaag weer 'Rondje Groningen' , met een groep van 6 dames. De dag startte met lichte motregen, maar gaandeweg werd het beter. We reden via een mooie route naar Veenhuizen. Daar een stop voor koffie en appeltaart. Sommige stukken met flinke tegenwind, maar na Veenhuizen kregen we de wind zijwaarts.
Het bos rook heerlijk na de regen en de vogels zongen gezellig.
Langs het Fochteloërveen, blijft een prachtig gebied! Een boterhamstop met mooi uitzicht en een fijn zonnetje. Het laatste stuk soms heerlijk de wind mee, waardoor we een goed tempo hadden. Via de Onlanden reden we Groningen weer in. Langs de Oude Badweg en Kaap Hoorn. Twee dames sloegen eerder af, de rest heeft een extra rondje om het Peerd van Ome Loeks gereden.
(De kilometerafstand bleek bij iedereen wat te verschillen, volgens mijn teller 82, 65, waar je dan 4 kilometer vanaf moet trekken).

Het was weer een heerlijke fietstocht, in fijn gezelschap! Nu lekker thuis in de tuin met een Weizen biertje aan het nagenieten.

Bijlagen