Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen naar Rome GPX's - Forum Wereldfietser

Fietsen naar Rome GPX's

Fiets met het idee om naar Rome te fietsen volgend jaar juli.
Al vorens de gidsjes van Reitsma aan te schaffen, want ik wel een papieren gids onderweg bij mij hebben zou het fijn zijn als iemand de GPX's hiervan heeft en deze naar mij kan zenden.
Dan kan ik mij verdiepen in de moeilijkheden en of ik de fietstocht wel aan kan.
Al vast bedankt voor de moeite.
GPX
Op de site van Europafietsers kun je de route aanklikken op de kaart.
https://www.europafietsers.nl/routes-op-de-kaart/
Je krijgt dan een hoogteprofiel, en als je doorklikt op de tekst, dan vind je allerhande praktische informatie.
Je kan die reis vast aan. Was mijn eerste fietsreis, en een hele leuke! Wij deden deze op 3 weken, ik denk 120km/dag ongeveer maar dat hoeft niet. Zelf vlogen we terug, en de fietsen gingen met Soetens naar huis, samen met de fietszakken met inhoud.
Fijne duidelijke boekjes ook, zeker aanschaffen, prijs helemaal waard ook al gebruik je waarschijnlijk een gps.
En in het ergste geval keer je gewoon halverwege om en fiets je terug, nog steeds mooi. Rome is een prachtige stad met heel veel bekijks, maar de reis zelf is zoveel mooier dan het doel. Niet teveel op vastpinnen dus.
Hopelijk is er nog steeds de mogelijkheid van fietsvervoer terug.
Meneer Zwijn schreef:
do 21 nov, 2024 09:14
Hopelijk is er nog steeds de mogelijkheid van fietsvervoer terug.
Waarom niet gewoon je fiets mee in het vliegtuig? Zo ingewikkeld is dat niet toch?|