Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Inlogproblemen - Forum Wereldfietser

Inlogproblemen

Goedemorgen allen,

Er waren op de server wat problemen met inloggen. Dat had met de cookie-instellingen te maken. Deze zouden nu goed moeten staan. Mocht je een foutmelding krijgen: verwijder dan eerst in je browser de cookies. Als je cookies verwijdert, word je misschien uitgelogd van sites die jou onthouden en kunnen je opgeslagen voorkeuren worden verwijderd. Dit geldt elke keer dat een cookie wordt verwijderd. Je kunt ze ook van een specifieke site verwijderen - zie bijvoorbeeld deze uitleg over de browser Chrome.

Ik heb ook het topic gelezen over het inloggen maar het lijkt erop dat dit een probleem is van de gebruiker. Ik kan hier verder niet niet zoveel mee. Mocht je echter toch problemen blijven houden - gewoon melden. Ik heb liever dat ik het weet. Laat daarbij weten welke browser je gebruikt, welk systeem (windows, android, ios etc.) en of je de cookies hebt verwijderd.

Met fietsgroeten,
Phillip
Phillip,

Bedankt voor je reactie, betreffende het uitgelogd worden. (2e alinea).

Er zijn genoeg mensen die hier last van hebben. Wat de gemene deler is, is lastig te destilleren, maar het lijkt vaak met iOS en macOS te maken te hebben. Deze OS-en hebben vrij strakke privacy instellingen, en daar zou wel eens een conflict in kunnen zitten met de software aan jullie kant. Maar dus ook andere OS-en, Android en ChromeOS, zijn hierin betrokken.
Ik werk zelf met een redelijk standaard en default systeem, dus geen tweaks of aparte instellingen via de CLI/Terminal.
(macOS 14.5 Sonoma met Safari 17.5 en Firefox 126; iOS 17.4 met Safari)

Feit is dat iedereen aangeeft dat De Wereldfietser het enige forum is waar het voorkomt. Dat je er niks mee kunt, begrijp ik ook. Verder is het op de schaal van wereld leed natuurlijk minder dan klein bier, dus we hoeven er helemaal geen halszaak van te maken.
Van de andere kant kan de uitdaging om het probleem te vinden en te tackelen best voldoening geven.
Dank Phillip, bij mij werkt het weer naar behoren.
Blij mee :D

Groet,
Tom.
Lijkt me lastig. Ik heb gelukkig geen last. Ik kan gewoon inloggen met mijn Mac, iPad en iPhone. Allemaal met Safari en Keychain. Al die OS-en zijn de laatste versie en up to date. Internet thuis via KPN.

Ik log wel steeds uit, want dan krijg ik een mailtje als er een reactie op een bericht in het forum.
Frank schreef:
ma 03 jun, 2024 11:35
Ik log wel steeds uit, want dan krijg ik een mailtje als er een reactie op een bericht in het forum.
Ik log nooit uit, en krijg toch die mailtjes over een nieuwe reactie, dus ik denk niet dat die twee dingen samenhangen.

Peter
Oh, oké. Dan kan ik ingelogd blijven. Bedankt.
Zojuist nogmaals op iPhone en Opera browser dit forum bezoeken en sta nog steeds als "ingelogd".
Vanmorgen voor het eerst hokje aangevinkt om ingelogd te blijven.

Ik bezit een iPhone 13 mini met iOS 17.5.1 up to date.

Ik doe verder niet veel aan instellingen zolang alles naar behoren functioneert.
Enige uitzondering is dat ik geen gebruik maak van de "cloud" functie.
Ik synchroniseer niet met andere apparaten.

Wel zijn er apps die synchroniseren met hun soortgenoot op andere apparaten zoals laptop/PC.
Er zijn nog mensen die niet met Chrome kunnen inloggen op het forum. Tot gisteren hoorde ik daar ook bij. Firefox en Edge probleemloos, maar met Chrome de melding dat het verstuurde formulier ongeldig is.
Na wat gezoek op het www kwam ik een oplossing tegen op het forum van de apneu-vereniging die bij mij in elk geval werkt.
Je moet de cookies niet verwijderen via Instellingen... enz, maar door in de adresbalk links van de URL te klikken.
Dan kies je voor "cookies en sitegegevens" en verwijder je via die optie de cookies.

Mijn bron: https://forum.apneuvereniging.nl/viewtopic.php?t=12694
PeterVanRijn schreef:
vr 07 jun, 2024 17:13
Er zijn nog mensen die niet met Chrome kunnen inloggen op het forum. Tot gisteren hoorde ik daar ook bij. Firefox en Edge probleemloos, maar met Chrome de melding dat het verstuurde formulier ongeldig is.
Na wat gezoek op het www kwam ik een oplossing tegen op het forum van de apneu-vereniging die bij mij in elk geval werkt.
Je moet de cookies niet verwijderen via Instellingen... enz, maar door in de adresbalk links van de URL te klikken.
Dan kies je voor "cookies en sitegegevens" en verwijder je via die optie de cookies.

Mijn bron: https://forum.apneuvereniging.nl/viewtopic.php?t=12694
Tnx voor de tip Peter, dit werkte bij mij dus ook. De eerste oplossing werkte bij mij ook niet 😊
Op mijn mobiel geen problemen maar op de pc nog steeds niet gelukt.
Welke browser gebruik je op je PC Robert?