Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zomerplannen? (31 jaar oud) - Forum Wereldfietser

Zomerplannen? (31 jaar oud)

Hallo allemaal, ik (man, 31 jaar) wil komende zomer graag op pad met de fiets en zoek een reisgenoot. Ik zou graag vanuit Nederland willen vertrekken, maar de bestemming ligt nog open. Richting het zuiden van Frankrijk lijkt me wel wat, maar ook voor andere mooie bestemmingen sta ik open.

Iemand interesse om eens wat ideeën uit te wisselen en te kijken of we samen op pad kunnen?
Heyy,

ik heb interesse. Wellicht kunnen we samen fietsen...
In augustus zou ik wel willen vertrekken naar Zuid-frankrijk en dan in September door naar Zuid Spanje.

Stuur mij even een berichtje anders via mail (ludo_marrink at hotmail.com) of insta (ludo_1993)

Groet, Ludo (30)
Hoi mannen, ik zoek ook (een) maatje(s) en heb de middelste twee weken van augustus plannen om te gaan fietsen.

Ik zal mijn contactgegevens via privébericht sturen.
Hallo, Ik vertrek volgende week richting Middellandse zee (en rij dan door naar Santiago). ik wil eventueel ook rechtstreeks naar Santiago. Interesse om mee te fietsen?
@Geert bedankt voor je aanbod, maar ik heb zo snel nog geen vakantie dus dat gaat helaas niet lukken