Ik heb in deze landen redelijk veel gefietst.
Vrijwel overal (waar het nodig is ) zijnwel klamboe,s aanwezig
Dirk
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Muggenstekkers zijn in Nederland al zeer twijfelachtig tegen muggen, maar wel goed in het vergiftigen van ander leven.peter de rijk schreef: ↑do 03 aug, 2023 11:42Ik neem altijd wel een klamboe mee naar de tropen maar gebruik die zelden. Een muggenstekker (ter plekke kopen, want effectiever) is makkelijker en werkt meestal ook prima. Of ze erg slecht zijn voor je gezondheid weet ik niet.
Die mug komt helemaal niet binnen dankzij de stekker. Als ze al binnen zijn, raken ze kennelijk meteen gedesoriënteerd of zo. Ze vallen echt niet meteen dood neer. Nogmaals, die Thaise en Indonesische stekkers werken prima (in tegenstelling tot de Europese, waar tegenwoordig inderdaad een andere vloeistof in zit). En een klamboe werkt ook, maar het ophangen is een zenuwenklus en eronder is het benauwd .
Ik heb nog nooit een muggenstekker gebruikt en ben benieuwd hoe het werkt.peter de rijk schreef: ↑do 03 aug, 2023 12:53Die mug komt helemaal niet binnen dankzij de stekker. Als ze al binnen zijn, raken ze kennelijk meteen gedesoriënteerd of zo. Ze vallen echt niet meteen dood neer.
Werken Thaise en Indonesische stekkers zo prima omdat daar nog wel de inmiddels in Nederland verboden stof in zit die zenuwcellen aantast bij jonge kinderen? Of kennen ze daar een beter werkingsprincipe?Nogmaals, die Thaise en Indonesische stekkers werken prima (in tegenstelling tot de Europese, waar tegenwoordig inderdaad een andere vloeistof in zit).
Er zitten inderdaad stoffen in hoeveelheden die zo erg zijn dat de EU een hele kermis heeft opgesteld om ze na tientallen jaren soebatten eindelijk eens te gaan verbieden of er op zijn minst regels aan te stellen omdat de insectenwereld en het waterleven er aan kapotgaat.
Haha, de beschaving is al een tijdje daar doorgedrongen hoor.