Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Bent u abonneewerver?RIH schreef: ↑za 30 apr, 2022 12:02Alleen voor abonnees.
https://www.volkskrant.nl/kijkverder/v/ ... l~v518920/
Dan zou Vereniging De Wereldfietser in overtreding zijn betreffende de auteurswet.Bert van Sprang schreef: ↑za 30 apr, 2022 12:09En wat moeten wij er dan mee? Je kunt ook het artikel kopieren en plakken als je wilt dat wij het lezen.
Dat is natuurlijk helemaal geen nieuws voor iedereen die weleens vanuit een vliegtuigraampje naar het beladen van het toestel heeft gekeken, vandaar de al jarenlang in dit forum en elders gepropageerde strategie om zoveel mogelijk zonder tussenstop te vliegen met de fiets, je fiets goed te verpakken in een stevige doos en het vliegtuig te mijden als je op redelijke auto- of OV-afstand reist.Leon schreef: ↑za 30 apr, 2022 12:38Dan zou Vereniging De Wereldfietser in overtreding zijn betreffende de auteurswet.Bert van Sprang schreef: ↑za 30 apr, 2022 12:09En wat moeten wij er dan mee? Je kunt ook het artikel kopieren en plakken als je wilt dat wij het lezen.
Parafrasen van een stukje mag wel. Ik heb het stuk wel gelezen (google is nog steeds erg slordig met teksten.) en lees dat de journalist een undercoverbaantje heeft genomen als bagage-afhandelaar en beschrijft dat het werk voor een groot deel bestaat uit op de knieën koffers uit het badkuipvormige ruim trekken of koffers in het ruim opstapelen. Afwijkende bagage is vervelend: fietsen, golftassen, ski’s en surfplanken. Als het druk is gooien ze alles op elkaar. Golftassen op dure fietsen, zware koffers op surfplanken. In elk ruim zie je losse handvatten, afgerukte wieltjes en verdwaalde bagagelabels. Om de zoveel tijd valt er bagage een aantal meters lager op het asfalt.
Bedenk als fietser dat dit elke vliegvakantie vier keer gebeurt... wil je nu nog?
Nee, maar dat wilde ik sowieso al nietLeon schreef: ↑za 30 apr, 2022 12:38...Afwijkende bagage is vervelend: fietsen, golftassen, ski’s en surfplanken. Als het druk is gooien ze alles op elkaar. Golftassen op dure fietsen, zware koffers op surfplanken. In elk ruim zie je losse handvatten, afgerukte wieltjes en verdwaalde bagagelabels. Om de zoveel tijd valt er bagage een aantal meters lager op het asfalt.
Bedenk als fietser dat dit elke vliegvakantie vier keer gebeurt... wil je nu nog?
Als je geen overstap hebt dan, anders dus nog vaker.Leon schreef: ↑za 30 apr, 2022 12:38Bedenk als fietser dat dit elke vliegvakantie vier keer gebeurt... wil je nu nog?Bert van Sprang schreef: ↑za 30 apr, 2022 12:09En wat moeten wij er dan mee? Je kunt ook het artikel kopieren en plakken als je wilt dat wij het lezen.
Meestal ook een hoes gebruikt (tenzij een doos verplicht was). Valt me nog mee dat van al die vluchten bij mij het tot nu toe nog maar één keer goed fout ging (voorvork en voorwiel kapot).Joris Flemming schreef: ↑za 30 apr, 2022 18:43Dan blijft het dus een hoes en wat buisisolatie en hope for the best.
Geen idee wat je hiermee bedoelt.