Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Argentijns Peso aangeboden - Forum Wereldfietser

Argentijns Peso aangeboden

Hallo,

Ik heb Argentijse Peso's over na m'n reis. Tot mijn verbazing neemt GWK ze niet aan en claimt dat ze nergens in Nederland te wisselen zijn. Ik heb daarop de ambassade gebeld die stelt dat ze zelfs nergens in Europa in te wisselen zijn.

Kortom is er iemand die naar Argentinie gaat en deze peso's wil overnemen? Het betreft 752 Peso (net geen 200 euro).

Ik ben bereikbaar hier via het forum, via silent.willy@zonnet.nl of op 06-1522 8086.

mvg
Wilco

Ha Wilco,

Ik vertrek begin juli voor een tocht van bijna 4 maanden naar Argentinië, Bolivia, Uruguay(?), Chili(?) en heb wel interesse in was pesos.
Ik stuur je binnenkort een mailtje.

LP
Wilco schreef: Ik heb Argentijse Peso's over na m'n reis. Tot mijn verbazing neemt GWK ze niet aan en claimt dat ze nergens in Nederland te wisselen zijn. Ik heb daarop de ambassade gebeld die stelt dat ze zelfs nergens in Europa in te wisselen zijn.
Dat is informatie die nog niet op de landeninfo staat! Als je nog meer weet te vertellen, post nog eens een berichtje hieronder:
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?t=647

Overigens heb ik ooit hetzelfde probleem met Bulgaars geld gehad en het forum bracht toen ook uitkomst. Wat een geweldige vereniging is de Wereldfietser....toch?

LizPie schreef: Ik vertrek begin juli voor een tocht van bijna 4 maanden naar Argentinië, Bolivia, Uruguay(?), Chili(?) en heb wel interesse in was pesos.
Ik stuur je binnenkort een mailtje.
Prima, ik wacht je mailtje af. Juli is nog even, handig voor de logistiek, voor die tijd kom ik waarschijnlijk nog wel in (de buurt van) Rotterdam.

mvg
Wilco
Ik ben net terug uit Chili en Argentinië en heb nog wat over:
23 ARPesos ter waarde van 5 euro ongeveer (7 US $) en wat los Chileens geld ter waarde van 2 euro maar dat geef ik gewoon weg aan wie wil.
Als je snel reageert en naar de beurs komt van het weekend neem ik het mee, anders in Amsterdam verkrijgbaar bij mij.

fietsvreer