Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 1 weekend per maand door Nederland fietsen - Forum Wereldfietser

1 weekend per maand door Nederland fietsen

Hoi, vorig jaar hebben we na een oproep van Pascal een groepje (ongeveer 6 personen) gevormd die elke maand een weekendje door Nederland fietst. Soms een rondje zoals vanaf Zwolle richting Weerribben, een rondje Drente, Brabant of een traject, de LF4. Dat is ons goed bevallen en nu het voorjaar wordt gaan we weer weekendjes fietsen. We willen het groepje graag uitbreiden dus we zoeken enthousiaste fietsers die af en toe eens een weekendje meefietsen.

We fietsen ongeveer 80 tot 100 kilometer per dag, gemiddelde 20 kilometer per uur.
Kernwoorden: genieten van natuur en landelijk schoon, fysieke inspanning, horeca en gezelligheid.
Deelnemers m/v, 25-45 jaar,
We overnachten meestal op kleine campings of in trekkershutten.
Koken vaak gezamenlijk of laten anders de pizzaboer komen
We verzamelen meestal zaterdag rond 10.00 bij een NS station.

Heb je belangstelling en/of vragen, stuur even een mailtje. Onze eerste weekend staat gepland op 25 en 26 maart. Locatie midden in het land.

Groet, Arjan
[/b]

Vanwaar de leeftijdsbeperking?
Hallo mensen,

Ik heb daar belangstelling voor. Maar ik weet niet of mijn leeftijd een probleem is. Ik ben 22 jaar en woon in Zwolle.

Ik vind jullie plan echt goed. Ik wil graag in zo'n groep mensen mee fietsen en ervaring op doen.

Een reactie hoor ik graag. (sayyedi17@hotmail.com)


MVG,
Arjanfietst schreef: Deelnemers m/v, 25-45 jaar,
Bedoel je niet gewoon dat de leeftijd van de huidige deelnemers tussen de 25-45 ligt? Dus niet een restrictie, maar een beschrijving zogezegd?

Hallo

Ik ben een van de mensen die vorig jaar ook meefietste, voor mij is toen de leeftijd verhoogt naar 45. :D
De leeftijd van de deelnemers is inderdaad tussen de 25 en 45.

Andries schreef:Hallo

Ik ben een van de mensen die vorig jaar ook meefietste, voor mij is toen de leeftijd verhoogt naar 45. :D
De leeftijd van de deelnemers is inderdaad tussen de 25 en 45.
Misschien hebben we bij de Wereldfietser wel een lid van 75 jaar die zich aanmeldt! 8)

Schorpioen. :mrgreen:

Zijn die er ??? :wink:

Schorpioen schreef:
Andries schreef:Misschien hebben we bij de Wereldfietser wel een lid van 75 jaar die zich aanmeldt! 8)
Zijn die er ??? :wink:
Mocht je eens op een weekend van de WF komen vergis je dan niet. Diverse mensen van rond de 70, ook vrouwen, blijken dan bijvoorbeeld net de Karakoram Highway te hebben gefietst.
Ik verbaas me er dan ook al lang niet meer over dat op zulke weekends leeftijd geen enkele rol speelt.
Leon

Kan ik mij nog aanmelden voor de club

Hallo, je mag mij ook altijd wel mailen. Altijd lekker om er op uit te trekken.
:) en gezellig.!! Leuk initiatief.
He hallo fietsgenoten,
Zet mij ook maar op de lijst van weekendfietsers.
Helaas moet ik het weekend van de 25ste verstek laten gaan. Maar ik houd me aanbevolen voor de volgende keer.
Marc (35 jr)

Leuk initiatief! Daar wil ik graag aan meedoen. Helaas kan ik 25/26 maart niet. Voor weekendjes daarna houd ik me aanbevolen.
Karin