Dat er bij mij onduidelijkheid is over de Treinreiswinkel wordt veroorzaakt door het feit dat er op hun site staat dat:
Uit hun nieuwsbrief:
Lukte niet.
Volgende mail gestuurd:
Waarschijnlijk doe ik iets fout, maar ik wil voor eind juli een trein boeken van Rome naar Nederland.
Ik krijg wel dienstregelingen te zien, maar geen mogelijkheid om prijzen te zien, en het lijkt er op dat ik ook niet kan boeken.
Hoe kan ik wel boeken?
Met vriendelijke groet,
Peter Molog
Ik krijg een uur later dit mailtje terug:
Goedendag,
Dank voor de aanvraag.
Treintickets voor heel Europa (informatie en boeking) uitsluitend via onze website.
Trein&fiets informatieaanvragen en boekingen zijn voorlopig niet mogelijk bij de Treinreiswinkel ivm de coronasituatie.
Dit wordt dus een Kip-Ei-probleem.
Terwijl er bij Fiets-mee gewoon geboekt kan worden.PRIJZEN & BOEKEN
TREIN EN FIETS ZWITSERLAND
Trein & fiets boekingen zijn voorlopig nog niet mogelijk.
Uit hun nieuwsbrief:
Ik deed een poging te boeken bij de treinreiswinkel in hun boekingsmodule.Op veel dagen in juli en augustus hebben veel treinen al geen fietsplaatsen meer beschikbaar. Dit geldt met name voor treinen naar en door Duitsland. Mocht je plannen hebben om in deze maanden op fietsvakantie te gaan is het aan te raden om dit snel vast te leggen.
Lukte niet.
Volgende mail gestuurd:
Waarschijnlijk doe ik iets fout, maar ik wil voor eind juli een trein boeken van Rome naar Nederland.
Ik krijg wel dienstregelingen te zien, maar geen mogelijkheid om prijzen te zien, en het lijkt er op dat ik ook niet kan boeken.
Hoe kan ik wel boeken?
Met vriendelijke groet,
Peter Molog
Ik krijg een uur later dit mailtje terug:
Goedendag,
Dank voor de aanvraag.
Treintickets voor heel Europa (informatie en boeking) uitsluitend via onze website.
Trein&fiets informatieaanvragen en boekingen zijn voorlopig niet mogelijk bij de Treinreiswinkel ivm de coronasituatie.
Dit wordt dus een Kip-Ei-probleem.