Additionally, paste this code immediately after the opening tag: hallowaaaaaaaaa - Forum Wereldfietser

hallowaaaaaaaaa

hallo luitjes,

vorig weekend ben ik met m;n ouders die in amsterdam wonen naar
de amsterdamse ray geweest naar de wandel en fietsburs.
tijdens het roken van een peukie, kwamen we in aaraking met rena,
zij heeft in vogelvlucht uit gelegt wat jullie doen. ik ben naelijk erg gek op het fietsen van lange afstanden :!: :!: :!:

misschien dat ik binnenkort een tour-fiets aanschaffen ga,
ik zal graag van jullie willen weten hoe jullie het doen qua slapen op en uit pakken van de tenten enzow, ik ben daar een leek in ik wil graag es een keer mee doen, maar weet veder hele maal nix er van, en mogt ik mee doen, zijn er dan mischien mensen die helpen willen met het opzetten van een tent, e war kan je die weg halen heb die ook nog nie wahahaha

m;n mail adres is : marcel_beekmans@msn.com ( let op het ligende/lage streepje )

groetjes marcel,

Hi Marcel,

Voor 2de hands fietsen en tenten zou ik deze website in de gaten houden, daarnaast kan je ook nog www.marktplaats.nl proberen. Let erop dat je een niet al te zwaar tentje aanschaft! En wat het opzetten van de tent betreft, we hebben er allemaal ervaring mee, dus hulp moet lukken!!!!!

Groet,
Rena

Is er wat mis met je toetsenbord??? :lol:

ik meen ergens het gerucht gehoord te hebben dat het voorjaarsweekend in Friesland gehouden wordt dit jaar. Dat bied perspectief in de buurt voor een tocht voor je.

heej marcel!!
ben ik weer.
leuk dat je bent aangestoken met het fiets en kampeer virus!!
je kan echt bijna alles kopen via deze site en marktplaats. wij hebben ook een tentje gekocht en een fiets. je moet inderdaad een licht tentje kopen. als je alleen gaat moet je er zelf in passen :wink:
fietstassen zijn wel handig om zeketr goede waterdichte te kopen. ik had hier op de site al een set gezien.?!?! bij te koop