Additionally, paste this code immediately after the opening tag: hallowaaaaaaaaa - Forum Wereldfietser

hallowaaaaaaaaa

hallo luitjes,

vorig weekend ben ik met m;n ouders die in amsterdam wonen naar
de amsterdamse ray geweest naar de wandel en fietsburs.
tijdens het roken van een peukie, kwamen we in aaraking met rena,
zij heeft in vogelvlucht uit gelegt wat jullie doen. ik ben naelijk erg gek op het fietsen van lange afstanden :!: :!: :!:

misschien dat ik binnenkort een tour-fiets aanschaffen ga,
ik zal graag van jullie willen weten hoe jullie het doen qua slapen op en uit pakken van de tenten enzow, ik ben daar een leek in ik wil graag es een keer mee doen, maar weet veder hele maal nix er van, en mogt ik mee doen, zijn er dan mischien mensen die helpen willen met het opzetten van een tent, e war kan je die weg halen heb die ook nog nie wahahaha

m;n mail adres is : marcel_beekmans@msn.com ( let op het ligende/lage streepje )

groetjes marcel,

Hi Marcel,

Voor 2de hands fietsen en tenten zou ik deze website in de gaten houden, daarnaast kan je ook nog www.marktplaats.nl proberen. Let erop dat je een niet al te zwaar tentje aanschaft! En wat het opzetten van de tent betreft, we hebben er allemaal ervaring mee, dus hulp moet lukken!!!!!

Groet,
Rena

Is er wat mis met je toetsenbord??? :lol:

ik meen ergens het gerucht gehoord te hebben dat het voorjaarsweekend in Friesland gehouden wordt dit jaar. Dat bied perspectief in de buurt voor een tocht voor je.

heej marcel!!
ben ik weer.
leuk dat je bent aangestoken met het fiets en kampeer virus!!
je kan echt bijna alles kopen via deze site en marktplaats. wij hebben ook een tentje gekocht en een fiets. je moet inderdaad een licht tentje kopen. als je alleen gaat moet je er zelf in passen :wink:
fietstassen zijn wel handig om zeketr goede waterdichte te kopen. ik had hier op de site al een set gezien.?!?! bij te koop
als je gaat moet je niet teveel spullen mee nemen maar daar kom je vanzelf wel achter :D ik neem nog steeds te veel mee...
met de tent op pad gaan is erg leuk en je kan gaan wild kamperen...zorg wel dat je dan alles schoon!! achterlaat!!
als je weer een soort moutenbike gaat kopen zijn er ook bob yacken...dit zijn karretjes die je achter de fiets kan hangen..jeheb er vast wel 1 gezien op de beurs. het heeft 1 wiel en je monteerd m op je as.
(ik heb er nog wel 1 als je geintereseerd bent...ik ga liever op tourfiets) met de moutenbike kan je makkelijker fietsen over wegen waar geen asvalt ligt....maar het is maar net wat je zelf leuk vind he.(is wel mooi en leuk hoor :wink: )
JE KAN VAN IEDEREEN TIPS KRIJGEN ENZO MAAR JE EIGEN ERVARING IS VEEL BELANGRIJKER!! LEER JE MEER VAN.(EEJ IK BEDOEL NIKS MET DIT VET GEDRUKTE...HEB WEER S IETS RAARS GEDAAN MET HET TOETSEN BORD?!?) :oops:
GROETJES MIRELLA
PS...WAAR WIL JE HEEN GAAN??

miertje schreef:heej marcel!!
ben ik weer.
leuk dat je bent aangestoken met het fiets en kampeer virus!!
je kan echt bijna alles kopen via deze site en marktplaats. wij hebben ook een tentje gekocht en een fiets. je moet inderdaad een licht tentje kopen. als je alleen gaat moet je er zelf in passen :wink:
fietstassen zijn wel handig om zeketr goede waterdichte te kopen. ik had hier op de site al een set gezien.?!?! bij te koop
als je gaat moet je niet teveel spullen mee nemen maar daar kom je vanzelf wel achter :D ik neem nog steeds te veel mee...
met de tent op pad gaan is erg leuk en je kan gaan wild kamperen...zorg wel dat je dan alles schoon!! achterlaat!!
als je weer een soort moutenbike gaat kopen zijn er ook bob yacken...dit zijn karretjes die je achter de fiets kan hangen..jeheb er vast wel 1 gezien op de beurs. het heeft 1 wiel en je monteerd m op je as.
(ik heb er nog wel 1 als je geintereseerd bent...ik ga liever op tourfiets) met de moutenbike kan je makkelijker fietsen over wegen waar geen asvalt ligt....maar het is maar net wat je zelf leuk vind he.(is wel mooi en leuk hoor :wink: )
JE KAN VAN IEDEREEN TIPS KRIJGEN ENZO MAAR JE EIGEN ERVARING IS VEEL BELANGRIJKER!! LEER JE MEER VAN.(EEJ IK BEDOEL NIKS MET DIT VET GEDRUKTE...HEB WEER S IETS RAARS GEDAAN MET HET TOETSEN BORD?!?) :oops:
GROETJES MIRELLA
PS...WAAR WIL JE HEEN GAAN??
hej hoi

die fiets virus die heb ik al vanaf me geborte hihihihi
bij goed weer zit ik heel erg veel op de fiets, houw enkel nie zow van alleen fietsen wahhah mag graag betje teuten wahahaha
ja je had je capslock aan gezet dat zijn hoofdleters!! :P:P
ik ga vanmiddag ff naar de plaatselijke fietsenzaak hier in appingedam, en ga daar ff kijken :D :!: :!:

het maakt me nix uit waar ik heen ga ofzow ik vind leuk om lange afstanden re rijden ( appingedam-groningen is 23 km en dat is slechts opwarmen :P dat rij ik in een kleine ander half uur )

xxx marcel