Ik overweeg in de tweede helft van augustus een stukje te gaan fietsen in Vogezen - Jura - Zwarte Woud en wil in Karlsruhe starten. De reis er naar toe doe ik het liefst zo veilig mogelijk. De keuze is per trein of per Flixbus. Met de trein moet ik X-keer overstappen. Met Flixbus kan ik vanuit Nederland direct naar Karlsruhe. Heeft iemand onlangs (dus in het Corona-tijdperk) nog met Flixbus gereisd en hoe is dat bevallen?
Ik ben op de snelweg een paar keer ingehaald door een flixbus; nu ben ik zelf een een behoorlijke slak maar ik schat dat ze ongeveer 110 km/h reden. Ik kreeg er niet echt een veilig gevoel bij. Ik vraag me af hoeveel uur die chauffeurs achter elkaar doorknallen.Bert van Sprang schreef: ↑ma 03 aug, 2020 10:23Ik overweeg in de tweede helft van augustus een stukje te gaan fietsen in Vogezen - Jura - Zwarte Woud en wil in Karlsruhe starten. De reis er naar toe doe ik het liefst zo veilig mogelijk. De keuze is per trein of per Flixbus. Met de trein moet ik X-keer overstappen. Met Flixbus kan ik vanuit Nederland direct naar Karlsruhe. Heeft iemand onlangs (dus in het Corona-tijdperk) nog met Flixbus gereisd en hoe is dat bevallen?