We zijn aan het fietsen op Madagaskar. Dit is het eerste verhaal:
https://bestemmingonbekend.nl/madagaska ... bakstenen/
https://bestemmingonbekend.nl/madagaska ... bakstenen/
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ha Ellen,ellenvandrunen schreef: ↑do 30 mei, 2019 14:30Poeh Jeroen, kun je nog wel van het land genieten? Of overschaduwt dat gedrag toch wel een beetje jullie reis?
Het is namelijk wel iets wat mij tegenhoudt om die kant op te gaan, jouw verhaal bevestigt dat.
Anyway, thanks for sharing jullie fietsreis!
Dat gevoel dat je iedereen wil helpen moet je echt loslaten inderdaad. We kopen af en toe een tros bananen om uit te delen, maar al snel hebben we dan meer mensen om ons heen dan bananen. Wij proberen wel ten aller tijde vriendelijk te blijven en groeten alle mensen vriendelijk gedag. Ook kopen wij ons eten bij zo veel mogelijk verschillende winkeltjes en slapen we in lokale hotelletjes. Dat is ons kleine bijdrage. Iedereen helpen kan nooit en nergenspatrick_ijsselstein schreef: ↑do 30 mei, 2019 15:35Het is daar landschappelijk vast prachtig maar ik zou mij daar toch verschrikkelijk opgelaten voelen, moedeloos ook omdat je die mensen uiteraard het liefst allemaal zou willen helpen, wat natuurlijk onmogelijk is.
Beste Jeroen,jeroenkl schreef: ↑do 30 mei, 2019 16:39Dat gevoel dat je iedereen wil helpen moet je echt loslaten inderdaad. We kopen af en toe een tros bananen om uit te delen, maar al snel hebben we dan meer mensen om ons heen dan bananen. Wij proberen wel ten aller tijde vriendelijk te blijven en groeten alle mensen vriendelijk gedag. Ook kopen wij ons eten bij zo veel mogelijk verschillende winkeltjes en slapen we in lokale hotelletjes. Dat is ons kleine bijdrage. Iedereen helpen kan nooit en nergenspatrick_ijsselstein schreef: ↑do 30 mei, 2019 15:35Het is daar landschappelijk vast prachtig maar ik zou mij daar toch verschrikkelijk opgelaten voelen, moedeloos ook omdat je die mensen uiteraard het liefst allemaal zou willen helpen, wat natuurlijk onmogelijk is.