Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje gezocht! Eind mei - juli 2019 - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje gezocht! Eind mei - juli 2019

Hee allemaal!

Dit voorjaar lijkt het mij heel gaaf om op fietsvakantie te gaan naar het zuiden van Europa (bijvoorbeeld een deel van de route van Maastricht naar Rome). Maar eerlijk gezegd staat mijn plan niet vast en vind ik het ook leuk om samen een plan te maken!
Ik ben Jasmijn (22 jaar), ik ben een sociale en sportieve studente uit Delft. Dit jaar heb ik een tussenjaar voor ik aan mijn master begin, en ik wil (nu mijn stage is afgelopen) op fietsvakantie in Europa.
Ik ben daarom op zoek naar een sportieve reisgenoot (m/v, van ongeveer mijn leeftijd) die zin heeft om (een deel) van deze reis samen te doen!

Stuur me een berichtje/reactie als het je leuk lijkt, zodat we kennis kunnen maken.

Groetjes,
Jasmijn
Hallo Jasmijn,
Zag net je oproep voor een fietsmaatje, ik heb onder de naam Duin ook een oproep gedaan (staat in de lijst) Ik heb zelf een route gemaakt op BaseCamp naar de Middellandse Zee.
Ik voldoe natuurlijk niet aan de leeftijd vraag, ik ben gepensioneerd maar fiets al een aantal jaren een week of 5 door Frankrijk.
Ik vertrek eind mei en als je geen maatje vind heb ik er geen bezwaar tegen als je een gedeelte wil samen fietsen.
Ik vertrek vanuit 3Bergen > Breda > Namen en ga daar de Maas stroom op waars (schrijf je dat aan elkaar?) fietsen. Doe Reims en Lyon aan.

Vrijheid Blijheid is mijn devies!
Groet,
Han.
Hallo Jasmijn,
Komende maanden((juni juli augustus en september) staan voor mij in teken van een fiets tocht door België, Frankrijk en Spanje.. uiteindelijk wil ik in zuidelijk Spanje (oost kant ) terecht komen. Het wordt mijn vierde grote fiets reis. Door mijn werk in de jeugdzorg is dit voor mij een ideale manier van afschakelen en loskomen van het dagdagelijkse. Mocht je jou plannen helder hebben en een stuk willen meefietsen dan verneem ik dat..Wens je ieder geval super veel fiets plezier...ik weet uit eigen ervaring hoe machtig mooi dit is
Vriendelijke groet
Nic.