Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: Ortlieb tassenset (stuur-voor-achter) - Forum Wereldfietser

Gezocht: Ortlieb tassenset (stuur-voor-achter)

Na 3 fietsreizen met oude en onhandige fietszakken, lijkt het mij na de aankoop van een degelijke fiets ook de moment om een degelijke set fietszakken aan te kopen!

Ik ben dus op zoek naar Ortlieb fietstassen:
> 2 voor vooraan
> 2 voor achteraan
> 1 stuurtas

Nieuw, tweedehands, kleuren,... Maakt allemaal niet uit zolang ze nog in goede staat zijn!
Ankefr schreef:
vr 12 apr, 2019 15:15
Na 3 fietsreizen met oude en onhandige fietszakken, lijkt het mij na de aankoop van een degelijke fiets ook de moment om een degelijke set fietszakken aan te kopen!

Ik ben dus op zoek naar Ortlieb fietstassen:
> 2 voor vooraan
> 2 voor achteraan
> 1 stuurtas

Nieuw, tweedehands, kleuren,... Maakt allemaal niet uit zolang ze nog in goede staat zijn!
Ik heb twee zwarte backrollers liggen die slechts eenmaal naar Rome zijn geweest. Heb ze over door aankoop fiets met tassen. Er is quasi niks aan, enkel één van de bevestigingshaakjes moet vervangen worden: een prul van pakweg 3eur gok ik. Een correcte prijs kan ik niet zo dadelijk verzinnen.
Velooms schreef:
za 13 apr, 2019 10:05
Ik heb twee zwarte backrollers liggen die slechts eenmaal naar Rome zijn geweest. Heb ze over door aankoop fiets met tassen. Er is quasi niks aan, enkel één van de bevestigingshaakjes moet vervangen worden: een prul van pakweg 3eur gok ik.
Zijn het deze? € 12,19. Vervangen is zo gebeurd.
https://www.rosebikes.nl/ortlieb-ql21-h ... =standaard
Heb nog 4 ortlieb tassen liggen, oud model, maar in goede staat. Mocht u interesse hebben dan kan ik wel wat foto's toesturen.
Leon schreef:
za 13 apr, 2019 10:10
Velooms schreef:
za 13 apr, 2019 10:05
Ik heb twee zwarte backrollers liggen die slechts eenmaal naar Rome zijn geweest. Heb ze over door aankoop fiets met tassen. Er is quasi niks aan, enkel één van de bevestigingshaakjes moet vervangen worden: een prul van pakweg 3eur gok ik.
Zijn het deze? € 12,19. Vervangen is zo gebeurd.
https://www.rosebikes.nl/ortlieb-ql21-h ... =standaard
Idd, die... Best duur voor een haakje.