Additionally, paste this code immediately after the opening tag: FIETSMAATJE voor Pieterpad fietsen (fiets route) - Forum Wereldfietser

FIETSMAATJE voor Pieterpad fietsen (fiets route)

Hallo mijn naam is Gerard en ben 68 jaar, wil in de maand eind Mei-Juni het Pieterpad fietsen (fietsroute) vanaf Maastricht.
Overnachtingen op de camping in een tent. Zelf je potje koken. Echt basic. Heb een fiets met ondersteuning en wil graag ca. 70 km per dag fietsen.
Ben in 2017 naar Santiago gefietst, dus heb wel enige ervaring.
Mvg.
Beste Gerard, welkom.
Wil je ons alsjeblieft hier verslag doen van je tocht?
Groet, hoogframe
GPS files e.d. zijn ook welkom, veel plezier met de tocht!
Hallo Gerard,
Ik neem aan dat je het Fietserpad bedoelt (enigszins geënt op het Pieterpad)?
En wat voor reisgenoten zoek je? Eentje of meer? Mannen en/of vrouwen?
Veel plezier alvast. Ik heb deze tocht in 2003 gefietst en vond 'm erg leuk.
Groet, Petra.
captain_fabulous schreef:
ma 18 mar, 2019 15:26
GPS files e.d. zijn ook welkom, veel plezier met de tocht!
Gps tracks kun je hier downloaden.

En een verslag staat hier :lol:
Wat een leuk idee, ik zoek naar een makkelijk te bereizen/organiseren tocht in mei, misschien verdeeld over twee lange weekeinden en dit past perfect. Na veel blessure perikelen moet ik weer langzaam in-fietsen, gelijk een week onderweg gaat niet verstandig zijn.
Ik zou hem alleen liever van Noord naar zuid rijden, ik heb een beetje een 'in het voorjaar wil ik naar het Zuiden' obsessie. Dan ga je kennelijk tegen de overheersende windrichting in, maar dat zou geen enorm probleem zijn denk ik tenzij het stormt.
Hallo Gerard,

Wij gaan in de maand mei de fietserpad ook fietsen. Maar vanuit Pieterburen naar Maastricht.
Vanuit Doetinchem met de trein naar Groningen en van Groningen op de fiets naar Pieterburen. De volgende dag op de fiets richting Maastricht. Misschien komen mekaar wel tegen wie weet. In ieder geval veel succes en veel plezier. Voor ons is het de eerste keer een fiets vakantie. We zijn aan het trainen voor de Camino volgend jaar.

Groet, Jacob