Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santiago de Compostela mei 2019 - Forum Wereldfietser

Santiago de Compostela mei 2019

Mei 2019
Man van 68 jr. zoekt fietsmaatje(s) voor fietstocht naar Santiago de Compostela van enige(6/10) weken vanaf begin mei? Ik ben graag weer terug voor het in het Zuiden warm en druk wordt.
Bekend met lange tochten in buitenland en gewend om dagelijks 80-100 km te fietsen. De laatste jaren fietsten mijn vrouw en ik naar o.a. de Groene weg naar de Middellandse zee, langs de Donau en naar Rome, helaas verhindert haar gezondheid het om dit jaar mee te gaan, daarom zoek ik een maatje(s) voor de gezelligheid. Meestal sliepen wij in B&B maar af en toe ook op campings, in overleg komen wij daar wel uit. Ik beschik alleen niet over kookapparatuur omdat wij in de avond altijd ergens iets kleins gingen eten, maar dat is simpel op te lossen. Ik fiets op een Santos travelmaster 2.8 alu trekkingfiets met gps. Ik zie bij belangstelling naar jouw reactie uit.
Santosi
Geachte heer "Sannegarn"

Man 68 jaar heeft ook de wens naar SdC te fietsen. Om mogelijkheden en gegevens uit te wisselen verzoek ik U mij een mailtje te sturen. Mijn mailadres is flow7drive@gmail.com,

Ik verneem graag van U.

life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving . (A. Einstein)