Vanmorgen gingen m'n vrouw en ik winkelen bij de Lidl in de Zweedse plaats Hagfors. Daar zag ik een langwerpige doos liggen met daarin een standaard of een soort statief, waaraan je je fiets kunt bevestigen voor onderhoud. Verrek, dat ziet er handig uit, want ik moest altijd genoegen nemen met twee hijsogen in mijn schuur thuis (van Aldi) maar daar is de werkruimte nogal smal. Bij mooi weer stond mijn fiets op een uitklappootje of tegen de tafel aan op het terras in de tuin. Of ondersteboven op de grond. Niet bepaald handig.
Ik heb hem gekocht: de prijs is SEK 349,– (€ 33,76) en neem hem mee naar huis. Ik heb hem nog niet uitgepakt, want ik ben druk bezig om een nieuwe schuur te bouwen.
Geen idee of zo'n hulpmiddel in de Nederlandse vestigingen van Lidl verkrijgbaar is.
Ik heb hem gekocht: de prijs is SEK 349,– (€ 33,76) en neem hem mee naar huis. Ik heb hem nog niet uitgepakt, want ik ben druk bezig om een nieuwe schuur te bouwen.
Geen idee of zo'n hulpmiddel in de Nederlandse vestigingen van Lidl verkrijgbaar is.