Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen op tv - Forum Wereldfietser

Fietsen op tv

Vanavond op Nederland 2 om 23:35, een mooi fiets programma, bikes vs cars.

In dit programma worden fietsers gevolgd van over de hele wereld.

In de hoofdstad van Brazilië, Săo Paulo verongelukt om de 4 uur een fietser.

Mario
Ik denk niet dat het een programma is om blij van de worden. Uiteindelijk gaat het om de gijzeling van de democratie en het disfunctioneren van de kapitalistische basis - concurrentie - als gevolg van verschuiving van de macht naar een klein aantal grote bedrijven.
https://www.vpro.nl/programmas/2doc/201 ... -cars.html
Leon schreef:
do 12 jul, 2018 09:23
(...) Uiteindelijk gaat het om de gijzeling van de democratie en het disfunctioneren van de kapitalistische basis - concurrentie - als gevolg van verschuiving van de macht naar een klein aantal grote bedrijven (...)
Leon - wat een zin!
En dat voor de ochtend. :wink:
Frans & Dieuwertje schreef:
do 12 jul, 2018 09:58
Leon schreef:
(...) Uiteindelijk gaat het om de gijzeling van de democratie en het disfunctioneren van de kapitalistische basis - concurrentie - als gevolg van verschuiving van de macht naar een klein aantal grote bedrijven (...)
Leon - wat een zin!
En dat voor de ochtend. :wink:
Haha...inderdaad. Ik zet de tour wel aan vanmiddag :lol:
Leon schreef:
Ik denk niet dat het een programma is om blij van de worden. Uiteindelijk gaat het om de gijzeling van de democratie en het disfunctioneren van de kapitalistische basis - concurrentie - als gevolg van verschuiving van de macht naar een klein aantal grote bedrijven.
https://www.vpro.nl/programmas/2doc/201 ... -cars.html
Kennen jullie het lied: " Mensen noem elkaar geen mietje. Eenmaal zing je allemaal. Allemaal hetzelfde liedje. 't is de schuld van het.........".
Ik ga wel kijken, ben benieuwd, bedankt voor het melden :)
supermario schreef:
do 12 jul, 2018 08:36
Vanavond op Nederland 2 om 23:35, een mooi fiets programma, bikes vs cars.

In de hoofdstad van Brazilië, Săo Paulo verongelukt om de 4 uur een fietser.
Alleen als ze in Sao Paulo héél korte weken hebben; volgens het programma iedere week één. Dat zijn er op jaarbasis ook 52 te veel, daar niet van. Cijfers uit 2011 zo te zien.

Carl