Dag John,
Ik gebruik al enkele jaren Supreme Black.
Lees alle voordelen maar door op:
http://www.supremeblack.nl
veel plezier
hans stalpers
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Relax! Er is niets aan de hand.johntelleman schreef:Ja Leon, je maakt ons gek van nieuwsgierigheid!
Dat is niet gezegd, maar als mensen iets niet weten wordt er meestal (gelukkig) gezwegen. Maar als ik een gooi moet doen zou winterolie een dikke olie moeten zijn. Van dunne olie weet ik uit ervaring dat er na een paar km sneeuw niets mee van aanwezig is - een best effectieve maar destructieve manier om je ketting schoon te maken dus.whisky schreef:Dus als ik het goed begrijp bestaan er geen goede winterolies?
'Tuurlijk wel, Leon is gewoon een beetje lui Ik smeer wel SB op mijn vakantiefiets, en inderdaad een beetje afhankelijk van het weer moet je na 150 tot 200 km weer een likje geven, en het moet inderdaad even kunnen drogen. Maar ik rij ondertussen wel met een ketting die 7000 km oud is, en er nog heel fatsoenlijk uit ziet. En kettingen die én fatsoenlijk ogen, én 7000 km oud zie je volgens mij niet zo heel veel. Ik vind het een goed middel.whisky schreef:Hoi!
Ik ben benieuwd naar de resultaten met de santoswax...
Dus als ik het goed begrijp bestaan er geen goede winterolies?
Hoe zat dat ook weer met Thomas..... iets met ongelovig? Daar komt bij dat ik het alleen over een ketting had, niet over een cassette, die is namelijk geen 7000 km oud. Maar dat heeft niks met smeren of SB te maken, meer met onbekwame fietsenmakers. Dat verhaal bewaar ik tot een andere keer.GerdC schreef:Misschien komt dat wel omdat andere fietsers zo verstandig zijn om hun ketting te vervangen voordat én de ketting én de cassette versleten zijn.Haike schreef:En kettingen die én fatsoenlijk ogen, én 7000 km oud zie je volgens mij niet zo heel veel.
Gerd